Gezocht: beroepspiloten

Oedske Osinga

New member
Hallo,

Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar zo veel mogelijk proefpersonen. Ik studeer psychologie en voor mijn scriptie wil ik beroepspiloten onderzoeken met behulp van vragenlijsten.

Het onderzoek is online, als je mee wilt doen dan krijg je van mij een mailtje met daarin een aantal vragen en een link naar een site met een paar vragenlijst. Het invullen daarvan duurt in totaal hooguit 30 minuten. HET ONDERZOEK IS VOLLEDIG ANONIEM, je hoeft dus niet bang te zijn dat we de antwoorden op je vragen aan je baas doorgeven of zo. Als je wilt kun je na afloop de onderzoeksresultaten krijgen.

Als je mee wilt doen, stuur dan een mailtje naar [email protected] met in het onderwerp "aanmelden onderzoek". Je krijgt dan binnenkort een mailtje van mij terug met daarin de vragenlijsten. De rest wijst zich vanzelf.

Ik heb zo veel mogelijk mensen nodig die mee willen doen! Dus ben je beroepspiloot (gezagvoerder of co-piloot, passagiers of vracht, dat maakt niets uit), stuur mij een mailtje dan help je me enorm!! ONDER DE DEELNEMERS VERLOOT IK EEN DAGCURSUS ZWEEFVLIEGEN bij Aero Club Salland (zie http://aeroclubsalland.nl). Alvast bedankt!!

Groeten, Oedske
 
ben al te veel tegen het licht gehouden..... Eerst voor de luchtmacht, toen voor de vliegschool, toen voor mijn 1e baan.... ga het niet nog een keer vrijwillig doen.

succes!

en oh ja... waarom in vredesnaam beroepspiloten?
 
...........

en oh ja... waarom in vredesnaam beroepspiloten?

Wat dacht je ? Omdat ze zo vreselijk cool zijn natuurlijk :haha:

Volgens mij bestaat er gewoon geen beter voer voor een psycholoog dan de beroeps- cq verkeersvliegert.
Als je bereid bent om 150 k neer te leggen zonder een baangarantie voor een job waarbij je elk half jaar (sim ) dan wel elk jaar (medical) je baan kunt verliezen. Je afgerekend kunt worden op elke handeling of beslissing. Het risico loopt dat je wederhelft de kuierlatten neemt omdat je zo vaak weg bent.
Dan moet je gewoon wel een steekje los hebben zitten. Jippieeeee :yeehaa:

Oh ja, Beroepsvliegers kun je in het algemeen niet echt over de streep krijgen met een dagcursus zweefvliegen, dit doen ze meestal al zelf hobbymatig en tijdens werk(laatste 50 tot 100 ft van de landing). Probeer eens met diner for two + hotelletje
 
Volgens mij bestaat er gewoon geen beter voer voor een psycholoog dan de beroeps- cq verkeersvliegert.
Als je bereid bent om 150 k neer te leggen zonder een baangarantie voor een job waarbij je elk half jaar (sim ) dan wel elk jaar (medical) je baan kunt verliezen. Je afgerekend kunt worden op elke handeling of beslissing. Het risico loopt
dat je wederhelft de kuierlatten neemt omdat je zo vaak weg bent.
Dan moet je gewoon wel een steekje los hebben zitten. Jippieeeee :yeehaa:

Wat kruipen er dan iedere dag een hoop gestoorden achter de stuurknuppel (of naast de joystick)......een beetje Televaaglezer moet het hier toch behoorlijk benauwd van krijgen....

Climb350
 
Haha er is wel een mijlpaal bereikt op airwork. Er wordt niet gelijk ultra enthousiast gereageerd op een blonde dame met gevulde borstzakken!
 
Ik zeg dat het onderzoek al is begonnen. Post een plaatje van een leuke meid, en kijk hoe de testosteronlevels van de heren reageren :p:
 
Avatar is oedske

mare.... oedske,


Via Salland; En alle aeroclubs en 20 x aircadets ken je er toch ook
aardig wat?

Hoeveel beroepspiloten wou je hebben, voor je onderzoek?

Mazzel!
 
Laatst bewerkt:
Onderzoek

Onderzoek

Hoi heren (en een enkele dame!),

Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kan jullie helaas nog niet vertellen waar mijn onderzoek over gaat, omdat dat het onderzoek zou kunnen beinvloeden.

Ik heb minimaal zo'n 50 vliegers nodig, maar hoe meer hoe beter. Alleen beroepspiloten (dus verkeersvliegers, Luchtmacht en cargo). Captain of co maakt niet uit, maar geen leerlingen of hobbyvliegers.

En kom gerust een keertje langs op http://aeroclubsalland.nl!
 
Als je in Den Haag woont, waar studeer je dan?

Rob

PS doe wel mee met je test. Stuur maar een PM.
 
Terug
Bovenaan