Gezocht: beroepspiloten

Oedske Osinga

New member
Hallo,

Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar zo veel mogelijk proefpersonen. Ik studeer psychologie en voor mijn scriptie wil ik beroepspiloten onderzoeken met behulp van vragenlijsten.

Het onderzoek is online, als je mee wilt doen dan krijg je van mij een mailtje met daarin een aantal vragen en een link naar een site met een paar vragenlijst. Het invullen daarvan duurt in totaal hooguit 30 minuten. HET ONDERZOEK IS VOLLEDIG ANONIEM, je hoeft dus niet bang te zijn dat we de antwoorden op je vragen aan je baas doorgeven of zo. Als je wilt kun je na afloop de onderzoeksresultaten krijgen.

Als je mee wilt doen, stuur dan een mailtje naar [email protected] met in het onderwerp "aanmelden onderzoek". Je krijgt dan binnenkort een mailtje van mij terug met daarin de vragenlijsten. De rest wijst zich vanzelf.

Ik heb zo veel mogelijk mensen nodig die mee willen doen! Dus ben je beroepspiloot (gezagvoerder of co-piloot, passagiers of vracht, dat maakt niets uit), stuur mij een mailtje dan help je me enorm!! ONDER DE DEELNEMERS VERLOOT IK EEN DAGCURSUS ZWEEFVLIEGEN bij Aero Club Salland (zie http://aeroclubsalland.nl). Alvast bedankt!!

Groeten, Oedske
 
ben al te veel tegen het licht gehouden..... Eerst voor de luchtmacht, toen voor de vliegschool, toen voor mijn 1e baan.... ga het niet nog een keer vrijwillig doen.

succes!

en oh ja... waarom in vredesnaam beroepspiloten?
 
...........

en oh ja... waarom in vredesnaam beroepspiloten?

Wat dacht je ? Omdat ze zo vreselijk cool zijn natuurlijk :haha:

Volgens mij bestaat er gewoon geen beter voer voor een psycholoog dan de beroeps- cq verkeersvliegert.
Als je bereid bent om 150 k neer te leggen zonder een baangarantie voor een job waarbij je elk half jaar (sim ) dan wel elk jaar (medical) je baan kunt verliezen. Je afgerekend kunt worden op elke handeling of beslissing. Het risico loopt dat je wederhelft de kuierlatten neemt omdat je zo vaak weg bent.