Gaat DFA stoppen?

Ik denk dat de DFA weer geld geroken heeft nu ze zien dat bijvoorbeeld Stella met constructies zoals met SunExpress studenten probeert binnen te halen waar ook de financierder een behoorlijk graantje van kan meepikken (rentes van 11.15% op de lening!!). Wellicht probeert de DFA met dezelfde marketing-tactieken een Aziatische maatschappij over de brug te halen.

1) Vliegschool belooft maatschappij kosteloos studenten te kunnen leveren die minstens 10 jaar blijven
2) Maatschappij hapt toe met een intentieverklaring deze studenten 10 jaar in dienst te houden
3) Vliegschool stapt naar de bank met een het woord 'baangarantie'
4) Bank wil geld verdienen, en stapt in het bootje mits ze verdienen aan hoge rente (11.15%)
5) Student is het haasje en trapt in de marketing-constructie die enkel bedoelt is om winst te maken.

Zie het volgende topic over Stella en SunExpress:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=13531
 
Terug
Bovenaan