Foto & Video avond?

Airwork / Algemeen staat vol met de meest prachtige foto's en video's, zowel van Internet geplukt als door de forumleden zelf gemaakt. Kijk maar naar topics als "Weer een mooie Video, Part x" en "Post hier je mooie pics".

Zou het niet een idee zijn om eens een keer een foto en video avond te organiseren? Liefst in een lounge bar met groot scherm en comfortabele banken enzo? De aanwezige leden kunnen dan hun foto's en video's in het groot presenteren onder het genot van wat drankjes en hapjes. Zou zelfs kunnen dienen als invulling voor de jaarlijkse nieuwjaarsborrel . . .

Maar heeft er ook iemand een idee waar zoiets georganiseerd zou kunnen worden? Een hotel / bar / cafe dat dat soort voorzieningen heeft?

Kom maar op met jullie ideeën en meningen . . .

Ik zou graag meedoen als toeschouwer.
Niet als deelnemer want fotografie is niet mijn sterkste kant...
Ik heb wel een doos vol prachtige fotos die gemaakt zijn tijdens IJslandtrips met een zeer goed fotograferende vriendin, niets digitaals helaas maar ook wel de moeite waard.

Ik wil ook wel meedoen als toeschouwer. Weet wel een leuke locatie: hangaar/bar van de KLM Aeroclub op vliegveld Lelystad. Nu nog een datum :biertje:

Leuk idee, op de klm aeroclub ben ik helemaal voor. Beamer kan daar makkelijk, lounge banken hebben we nog niet maar wel wat oude business class zetels om in te hangen. Ik zou zeggen datum prikken (eind maart zodat mensen vrij kunnen regelen?) en er voor gaan.

25 komt mij iets beter uit.. Maar we moeten eens kijken of iedereen wel kan..

Datum suggesties:
- 24 Maart
- 25 Maart
Kopieer 't en voeg je ideale datum toe!
Hoe is het mogelijk... net dat weekeinde is helaas al gereserveerd. Bijna alle andere dagen kan ik wel.

- 17 maart (zaterdag)
- 18 maart (zondag)

Mooi plan. Indien wenselijk zal ik met de rest van het bestuur overleggen of het mogelijk is om dat desgewenst bij de aeroclub in Hilversum te doen!

Hilversum is nog een keer te doen voor mij :P Een zondag komt mij het beste uit, plan dan eigenlijk nooit wat dus datum is minder belangrijk dan dag vor mij.

Chaseplane, de suggesties voor data zijn ondertussen zodanig dichtbij dat ik er geen vrij meer voor kan aanvragen (kost me geen dagen). Zou fijn zijn als je een datum prikt die minimaal 6 weken ver weg ligt om de verkeersvliegers ook mee te krjgen. In mijn geval komt het anders neer op kijken of het uitkomt.

Terug
Bovenaan