Of vond je dit niet bedoeld als beschuldiging?
Feiten, zijn geen beschuldigingen en van dit soort zaken zijn meerdere feiten beschikbaar, zowel van Ams info alsook van Dutch Mill.
Het is pas een beschuldiging als er aangifte en vervolging gedaan wordt. Dit is bedoeld als illustratie over de kwaliteit die in mijn beleven ver onder de maat is.
Als je het hebt over just culture dan hoort daarbij dat je van voorvallen wil leren. Uit je houding en reacties kan ik niet het gevoel krijgen dat van de wil om iets te leren en te verbeteren enige sprake is.
Airspace infringements worden veroorzaakt door piloten maar FIS speelt daar wel een rol in. Zeker als een infringement zo ernstig wordt dat er dwars door het verkeer van Schiphol heen gevlogen wordt. Dat er daarna maatregelen genomen worden die alleen de VFR vliegers treffen is buiten proportie (voor degene die het niet volgen bedoeld wordt de sluiting van het luchtruim onder de SPL TMA)
Als je wil discussiëren dan kom maar op, tot nu toe wordt er alleen maar gezeurd over dat de poll niet deugd en dat er een vooringenomen mening is. Dat is geen ter zake discussie en dus eigenlijk off topic.
Als je in je eerste reactie al begint met ik neem de poll niet serieus is ook niet constructief discussiëren.
Ik heb een mening en die steek ik niet onder stoelen of banken. Als je daar niet tegen kan moet je niet deelnemen.
Als je positieve dingen te zeggen hebt over FIS dan ben je welkom maar dan moet je niet gaan stuiteren als er ook negatieve dingen naar voren komen.
Er zijn ook wel positieve dingen maar de trend is (in mijn beleven) dat de kwaliteit beter zou kunnen en in het buitenland vaak (ook niet altijd) beter is.
Ik zou graag anderen op dit forum, ook die al gestemd hebben, willen oproepen tot het discussiëren over dit onderwerp, en je mening te laten horen want in mijn beleven is het belangrijk genoeg dat de vliegers welke gebruik maken van FIS zich eens uitlaten hierover.