First Officer Program of toch Europilot Program?

Ik ga als het goed is 29 maart die kant op, ik moet nog de resultaten van het bloedonderzoek en het hartfilmpje afwachten. Volgens mij zijn de startdata om de 3 maanden en Nicole vertelde mij dat een klas voor SAA uit 5 a 10 man bestaat. OAA weet ik niet zeker, maar zal ongeveer wel hetzelfde zijn.

Ok, relaxed man! Hoe lang zit er tussen de eerste en tweede/derde fase van de EPST selectie? Is dat een paar dagen of weken?
 
Succes met je opleiding :biertje:

Sorry dat ik dit topic even kaap, maar kan iemand me soms vertellen of het garantiefonds enkel voor Nederlanders mogelijk is?
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik zelf heb het SAA traject gedaan via EPST. De opleiding is super en heel degelijk! maar het is zoals hierboven al verteld is, via OAA zul je sneller een job hebben doordat zij de goede connecties hebben.

Het spijtige is dat OAA de connecties heeft en niet EPST. Er is al een mooi percentage van SAA studenten die werk hebben maar zonder hulp van EPST.

Nogmaals, ik vond de opleiding gewoon geweldig maar met de huidige crisis dat maar blijft duren heb je geen verkeerde keuze gemaakt. Veel succes bij OAA!

En de quote van de EPST instructeur vind ik leuk:
'Wil je sneller een baan, kies voor OAA. Wil je een betere Piloot worden, kies SAA.'
 
Hey,

Ik zelf heb het SAA traject gedaan via EPST. De opleiding is super en heel degelijk! maar het is zoals hierboven al verteld is, via OAA zul je sneller een job hebben doordat zij de goede connecties hebben.

Het spijtige is dat OAA de connecties heeft en niet EPST. Er is al een mooi percentage van SAA studenten die werk hebben maar zonder hulp van EPST.

Nogmaals, ik vond de opleiding gewoon geweldig maar met de huidige crisis dat maar blijft duren heb je geen verkeerde keuze gemaakt. Veel succes bij OAA!

En de quote van de EPST instructeur vind ik leuk:
'Wil je sneller een baan, kies voor OAA. Wil je een betere Piloot worden, kies SAA.'

Heb je zelf nu ook een baan? Hoeveel procent van de afgestudeerden heeft nu een baan (+-)

Gr.
 
Terug
Bovenaan