N2024
Well-known member
Zoals wel meer lotgenoten ben ik een poosje terug begonnen met het omzetten van m`n FAA PPL naar een EASA PPL (vanaf april as. mag je immers als EU ingezetene niet meer het luchtruim onveilig maken met je FAA brevet).
De eerste hobbel (Airlaw & Human factors) heb ik inmiddels genomen (thanks G.d). Naar nu blijkt wordt Amerikaans LPE niet erkend (wisten we natuurlijk al sinds geval Morning Glory), maar ook RT moet op een of andere manier gedaan worden. Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo. Weet iemand meer?
Op m`n blog heb ik de e-mail van het KIWA ingesloten. Misschien zijn er mensen die nu al zo`n conversie gedaan hebben en mij meer kunnen vertellen?
De eerste hobbel (Airlaw & Human factors) heb ik inmiddels genomen (thanks G.d). Naar nu blijkt wordt Amerikaans LPE niet erkend (wisten we natuurlijk al sinds geval Morning Glory), maar ook RT moet op een of andere manier gedaan worden. Dit snap ik eerlijk gezegd niet zo. Weet iemand meer?
Op m`n blog heb ik de e-mail van het KIWA ingesloten. Misschien zijn er mensen die nu al zo`n conversie gedaan hebben en mij meer kunnen vertellen?