Mijne Heren , hallo Chaseplane
Als bezitter van een FAA ATPL alswel een JAA ATPL , bekend bij Chaseplane ,doet deze discussie mij denken aan een welles nietes spelletje.
Er is geen argument te noemen want steek houdend is mbt het laten ,,verdwijnen,, van FAA
licenties en N- geregistreerde vliegtuigen in Europa onder EASA auspicien.
Simpelweg omdat in Europa de regelgeving zodanig ingesteld is dat wij als vliegers met een FAA licentie en N geregistreerd onder de europese wetgeving vallen ,resume gesproken het volgen van de wettelijke eisen , zoals die geregeld zijn in de luchtvaartwet
Als ik met een JAA geregistreerd vliegtuig Amerikaans territorium binnenvlieg , dien ik me te houden aan de regels zoals gesteld door de Amerikaanse luchtvaartwet.
Ook niet wat de reden is van de ,,gefrustreerde ,, figuur , die zich wil doen laten gelden bij EASA, een gat ziet om dit erdoor te drukken , en ,,ons volkje,, wil laten bloeden voor de crazy
tarieven die dan gaan gelden.
Het moge duidelijk zijn dat dit met alle middelen aangevochten dient te worden.
Bovendien is het niet te realiseren , daar er Open Skies verdragen zijn , waarbij wettelijk volgens ICAO de vrije toegang gesteld wordt voor internationaal ICAO aangesloten landen
bepaald per land en doelstelling.
Dus ook voor N geregistreerde vliegtuigen in Europa
Simpel als we stellen dat in Nederland wij een FAA licentie in eerste instantie nodig hebben
voor een N geregistreerd toestel, waarbij de kanttekening gemaakt wordt dat dit vliegtuig ook met een EASA licentie gevlogen kan worden.
Controlfreaks zijn er altijd geweest met de eigenschappen van ,,haantjes,,gedrag en het willen opvallen alswel het willen manifesteren van deze in mijn optiek zieke narcistische mensen.
Resterend kan ik melden dat ik van de organisatie van EASA niet erg onder de indruk ben in het kader van een eerdere ervaring met betrekking tot een registratie Europees van een jet .
Vanzelfsprekend dient AOPA dit OOK in Nederland keihard aan te pakken en internationaal
dmv rechtszaken en het persoonlijk aansprakelijk stellen van deze narcistische politici, die denken zich te kunnen verschuilen achter een organisatie als EASA
Pech voor ze ,want we hebben ze in de gaten , zeker als we beseffen dat dit een eenmans aktie is, die TE grote gevolgen zal hebben voor de internationale luchtvaart inclusief de Amerikaanse strijd die zal gaan gelden en voor ons in het nadeel zal uitvallen.
Komt nog bij dat ik indertijd mijn licenties ook al door politiek twee keer moest doen maw, zowel in Europa alswel in de USA , geen ,,gelijkstellingsregeling,, of anderszins.
Het zou eigenlijk niet zo moeten zijn dat dit soort slechte , niet ingevulde ,altans niet te verwezenlijken wettelijk, ideen uberhaupt de kans krijgen om er doorheen te komen.
Feit dat bovenstaand nog niet wettelijk verwezenlijkt is, blijven wij met dit soort idiote zaken politiek lastig gevallen worden.
De europese rechters dienen dit te gaan behandelen op voorhand van de waarschuwingen en nette getekende brieven van ons allen ,waaronder AOPA.
Rest mij nog te stellen dat IF vliegen , en het IFR kunnen vliegen, een toegevoegde waarde heeft voor PPL houders , en veiligheid vooropstaat
veel plezier en goede vluchten ,ook onder FAA ,JAA , CAA australie ,CAA Canada, etc, en deze gaan we echt niet verbieden !!!!
Als bezitter van een FAA ATPL alswel een JAA ATPL , bekend bij Chaseplane ,doet deze discussie mij denken aan een welles nietes spelletje.
Er is geen argument te noemen want steek houdend is mbt het laten ,,verdwijnen,, van FAA
licenties en N- geregistreerde vliegtuigen in Europa onder EASA auspicien.
Simpelweg omdat in Europa de regelgeving zodanig ingesteld is dat wij als vliegers met een FAA licentie en N geregistreerd onder de europese wetgeving vallen ,resume gesproken het volgen van de wettelijke eisen , zoals die geregeld zijn in de luchtvaartwet
Als ik met een JAA geregistreerd vliegtuig Amerikaans territorium binnenvlieg , dien ik me te houden aan de regels zoals gesteld door de Amerikaanse luchtvaartwet.
Ook niet wat de reden is van de ,,gefrustreerde ,, figuur , die zich wil doen laten gelden bij EASA, een gat ziet om dit erdoor te drukken , en ,,ons volkje,, wil laten bloeden voor de crazy
tarieven die dan gaan gelden.
Het moge duidelijk zijn dat dit met alle middelen aangevochten dient te worden.
Bovendien is het niet te realiseren , daar er Open Skies verdragen zijn , waarbij wettelijk volgens ICAO de vrije toegang gesteld wordt voor internationaal ICAO aangesloten landen
bepaald per land en doelstelling.
Dus ook voor N geregistreerde vliegtuigen in Europa
Simpel als we stellen dat in Nederland wij een FAA licentie in eerste instantie nodig hebben
voor een N geregistreerd toestel, waarbij de kanttekening gemaakt wordt dat dit vliegtuig ook met een EASA licentie gevlogen kan worden.
Controlfreaks zijn er altijd geweest met de eigenschappen van ,,haantjes,,gedrag en het willen opvallen alswel het willen manifesteren van deze in mijn optiek zieke narcistische mensen.
Resterend kan ik melden dat ik van de organisatie van EASA niet erg onder de indruk ben in het kader van een eerdere ervaring met betrekking tot een registratie Europees van een jet .
Vanzelfsprekend dient AOPA dit OOK in Nederland keihard aan te pakken en internationaal
dmv rechtszaken en het persoonlijk aansprakelijk stellen van deze narcistische politici, die denken zich te kunnen verschuilen achter een organisatie als EASA
Pech voor ze ,want we hebben ze in de gaten , zeker als we beseffen dat dit een eenmans aktie is, die TE grote gevolgen zal hebben voor de internationale luchtvaart inclusief de Amerikaanse strijd die zal gaan gelden en voor ons in het nadeel zal uitvallen.
Komt nog bij dat ik indertijd mijn licenties ook al door politiek twee keer moest doen maw, zowel in Europa alswel in de USA , geen ,,gelijkstellingsregeling,, of anderszins.
Het zou eigenlijk niet zo moeten zijn dat dit soort slechte , niet ingevulde ,altans niet te verwezenlijken wettelijk, ideen uberhaupt de kans krijgen om er doorheen te komen.
Feit dat bovenstaand nog niet wettelijk verwezenlijkt is, blijven wij met dit soort idiote zaken politiek lastig gevallen worden.
De europese rechters dienen dit te gaan behandelen op voorhand van de waarschuwingen en nette getekende brieven van ons allen ,waaronder AOPA.
Rest mij nog te stellen dat IF vliegen , en het IFR kunnen vliegen, een toegevoegde waarde heeft voor PPL houders , en veiligheid vooropstaat
veel plezier en goede vluchten ,ook onder FAA ,JAA , CAA australie ,CAA Canada, etc, en deze gaan we echt niet verbieden !!!!