EPST - FO program Denemarken 2008

Hey, Ja ik ben ook gebeld. Maandag om twee uur melden. Ik ben ook erg nieuwsgierig....d'r zullen wel een paar euro's bij moeten ben ik bang.
Tot dan
 
Re: pricing issues....

Tja, ik kon er helaas niet bij zijn vanmiddag omdat ik moest werken, maar ik ben net gebeld. Slecht nieuws dus!

En nu???
 
Re: pricing issues....

Tja, ik kon er helaas niet bij zijn vanmiddag omdat ik moest werken, maar ik ben net gebeld. Slecht nieuws dus!

En nu???

Wat is er als ik vragen mag? Prijzen toch omhoog gegaan? Volgens mij had D.V het hier al ergens neer gezet, dat de prijzen hoogstwaarschijnlijk omhoog gaan.
 
Prijzen toch omhoog gegaan?

Ja en dat niet alleen, ik heb begrepen dat EPST inmiddels het contract verbroken heeft met Danfly vanwege een prijsstijging die Danfly wilde doorvoeren. Er gaan geen nieuwe studenten naar Denemarken.

Met andere woorden: Het FO programma van EPST in Denemarken is opgeheven voor alle studenten die nog zouden gaan.

De studenten die er al zitten kunnen gewoon hun opleiding afmaken.
 
Laatst bewerkt:
:D Kleine status update, na recente info avond EPST:

Er zitten nieuwe ontwikkeling aan te komen op het gebied van FO program.
Dhr. Verburg liet zich nog niet uit over specifieke toekomstige partners in deze, maar kon wel melden dat over een maand van nu de site ge-update zal worden met de laatste info.

Ben benieuwd... :)
 
:D Kleine status update, na recente info avond EPST:

Er zitten nieuwe ontwikkeling aan te komen op het gebied van FO program.
Dhr. Verburg liet zich nog niet uit over specifieke toekomstige partners in deze, maar kon wel melden dat over een maand van nu de site ge-update zal worden met de laatste info.

Ben benieuwd... :)



Nou dat was dan een nuttige informatie-avond... :dozey:
 
:huilt: Uhm.. I take it you're not impressed.

Genoeg andere info tijdens zo'n avond hoor.
Maar voornamelijk Europilot he.
Vond het wel een interesant weetje voor diegene die geintresseerd zijn in de voortgang van het FO traject. :airforce:
 
:huilt: Uhm.. I take it you're not impressed.

Genoeg andere info tijdens zo'n avond hoor.
Maar voornamelijk Europilot he.
Vond het wel een interesant weetje voor diegene die geintresseerd zijn in de voortgang van het FO traject. :airforce:


Begrijp me niet verkeerd FT, ik ben ook benieuwd waar ze naartoe gaan. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze dit soort statements maken tijdens een informatie-avond. Zeg dan gewoon waar het over gaat of hou het stil... :kerst:

Ik heb inmiddels vanuit EPST begrepen dat de mededeling gedaan is op basis van een vraag van een van de aanwezigen. Het was dan ook geen agenda item. Later meer concrete informatie, ik ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Het klopt idd dat ze bezig zijn met een oplossing voor het FO traject. Op de infodag die de Luchtvaarthobbyshop organiseerde een aantal weken geleden sprak ik een dame van EPST, ze vertelde dat ze mij binnen een maand mij meer konden vertellen over een oplossing voor het FO traject. Ben heel benieuwd.
 
Mailtje van EPST, 27-11-2008

Mailtje van EPST, 27-11-2008

Beste Allemaal,

Jullie hebben allen in een bepaald stadium aangegeven geïnteresseerd te zijn voor het EPST FO programma, het 2e programma van EPST.
Of jullie zijn allemaal geselecteerd om naar Oxford te gaan maar we willen jullie wel een juist overzicht geven van de opleidingen en eventueel een keus geven.
Jullie zijn dus hierbij uitgenodigd voor een presentatie bij EPST op kantoor van het nieuwe FO programma.
De details van de school, locatie en prijzen worden door de school zelf op de presentatie verteld dus tot die tijd zullen wij daar niets over communiceren, ook niet per telefoon.
Jullie worden op donderdag 4 december 2008 om 18.30 uur verwacht bij EPST op kantoor.
Graag vernemen we van jullie of je komt, en met hoeveel personen je aanwezig bent VOOR woensdag 3 december.

Met vriendelijke groet,

Nicole Scheffer
EPST
 
Hmmm ben benieuwd, had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze op zo´n korte termijn met een alternatief konden komen.

Wellicht alsnog Slowakije ........maar dat is natuurlijk .................


speculaas.gif
 
Ik ben er ook bij donderdag. Ben wel benieuwd wat het nieuwe traject gaat worden.

Ik geloof dat ik hoorde dat de huidige kandidaten die naar denemarken zouden gaan nu naar oxford gaan voor de theorie, voor praktijk weet ik het niet... correct me if i'm wrong.
 
You´re wrong ;) , ken iig 2 mensen die naar Denemarken zouden gaan maar die nu voor het gehele traject naar Oxford gaan.

Het kan zijn dat ik was mis, maar dat zei ik toch?:P ik zei dat ik het niet wist voor de praktijk, maar ik zeg toch letterlijk dat ik hoorde dat die naar Oxford zouden gaan?:P

haha:airforce::biertje:
 
Ik geloof dat ik hoorde dat de huidige kandidaten die naar denemarken zouden gaan nu naar oxford gaan voor de theorie, voor praktijk weet ik het niet... correct me if i'm wrong.

Ik zou naar Denemarken gaan, maar dat verhaal kende ik nog niet. Wel hebben we een brief gekregen waarin we (de mensen die naar Denemarken zouden gaan) drie opties kregen:

1. afwachten tot EPST met een alternatief komt
2. toch naar Oxfort (ook voor de mensen die ouder zijn dan 28)
3. zelf een FTO zoeken en alleen de AJFC cursus bij EPST doen

Ik weet niet hoeveel van de mensen die naar Denemarken zouden gaan, nu toch hebben besloten om naar Oxfort te gaan. Ikzelf niet in ieder geval, vind het prijsverschil veel te groot!

Anyway, ik heb begrepen dat EPST inmiddels een alternatief heeft gevonden voor DanFly, maar ze willen nog niet zeggen in welk land, wat de prijs gaat zijn etc. Dat zullen we 4 december dan wel horen. Ik ben benieuwd! Zal wel geen 79.000 euro zijn ben ik bang...
 
Hoi Dakota*fan,

Onder optie 3 is aangegeven zelf een FTO te kiezen en daarna de MCC/AJFC bij EPST te doen.

Heeft EPST nog voorwaarden aangegeven waaraan deze FTO dient te voldoen alvorens je daarna de MCC/AJFC bij ze mag volgen? Want wat ik begrepen heb zijn ze niet heel erg happig op "modulaire" studenten die "zomaar" ergens hun papieren hebben gehaald om daarna alsnog de afsluitende course te volgen.

grtz
stabilo
 
Heeft EPST nog voorwaarden aangegeven waaraan deze FTO dient te voldoen alvorens je daarna de MCC/AJFC bij ze mag volgen? Want wat ik begrepen heb zijn ze niet heel erg happig op "modulaire" studenten die "zomaar" ergens hun papieren hebben gehaald om daarna alsnog de afsluitende course te volgen.

In de brief stond niks vermeld qua voorwaarden. Ik zou eigenlijk ook naar Denemarken gaan, maar heb nu besloten alsnog naar Oxford te gaan. Een andere student die naar Denemarken zou gaan is in oktober al vertrokken naar Oxford. Weet niet of er nog anderen zijn. Gezien mij leeftijd (boven de 28) had ik geen mogelijkheid meer om naar Oxford te gaan dus vandaar koos ik Denemarken.

Toen dat project stopte kreeg ik de mogelijkheid om alsnog naar OAA te gaan.
Persoonlijk zie ik het als een ´blessing in disguise´dat ik alsnog naar Oxford mag. :biertje:
(inmiddels is de maximum leeftijd verhoogd naar 33 jaar)

En het geld? Tja het is duurder maar ik denk dat de contacten vanuit OAA ook wel erg belangrijk zijn Wat heb je immers aan 30k minder schuld als je niet in die rechterstoel terecht komt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan