P Pineize New member 26 maart 2015 #21 Solex zei: Heren, het is allesbehalve duidelijk hoor. Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook en daarom maar de IR gedaan zoals hij al jaren bestaat.
Solex zei: Heren, het is allesbehalve duidelijk hoor. Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook en daarom maar de IR gedaan zoals hij al jaren bestaat.
wsh New member 8 april 2015 #22 Dit is wel interessant. De auteur was een van de mensen in de projectgroep die de CB IR hebben ontwikkeld in EASA verband. http://www.rateoneaviation.com/?page_id=874
Dit is wel interessant. De auteur was een van de mensen in de projectgroep die de CB IR hebben ontwikkeld in EASA verband. http://www.rateoneaviation.com/?page_id=874
NazgulAir New member 8 april 2015 #23 wsh zei: Dit is wel interessant. De auteur was een van de mensen in de projectgroep die de CB IR hebben ontwikkeld in EASA verband. http://www.rateoneaviation.com/?page_id=874 Klik om te vergroten... Dank je voor het onder de aandacht brengen van dit interessante, zeer helder geschreven artikel.
wsh zei: Dit is wel interessant. De auteur was een van de mensen in de projectgroep die de CB IR hebben ontwikkeld in EASA verband. http://www.rateoneaviation.com/?page_id=874 Klik om te vergroten... Dank je voor het onder de aandacht brengen van dit interessante, zeer helder geschreven artikel.