Eaglejet international

Ook ik 0 uren on type.
Nu toch die baan!!

Ze zijn er echt nog wel, die maatschappijen die op zoek zijn.
Air Berlin al eens geschreven?
Zijn nu echt als een gek aan het recruiten.
Er gaan zelfs al NLders zonder type de selectie in.

Wie niet waagt..........
 
Even voor de duidelijkheid....omdat ik ook met dezelfde vraag zit. Uren kopen of niet.

Die 0 uren waar jullie het over hebben.....
hebben jullie wel je TR dan of dat helemaal niet.
Maw: gewoon het standaard pakket van fATPL met ME(IR) en
MCC op een 737?

Ik ben momenteel bezig m'n ME(IR) te halen, en hierna meteen m'n MCC op zelfde sim als m'n ME is een FNPT II citation.

Wat raden jullie aan?? Ik zat zelf ook te kijken naar deze toko, maar als er nu al negatieve berichten komen zie ik van deze toko iig af.

Alvast bedankt voor reacties.
 
Ik ken een aantal mensen die via Eaglejet zo'n schema hebben gedaan. Deze mensen hebben daarna allemaal een baan gekregen bij de maatschappij waar ik nu vlieg. Maar ik heb van hun ook wel wat negatieve verhalen gehoord. Met name over lange wachtlijsten en wat onzekerheden. Overigens gaat dit over mensen die aan jaar of twee/drie geleden dit programma hebben gevolgd.

En ja ... het is natuurlijk van de zotte dat dit soort programma's bestaan. Eerst zonder proberen natuurlijk. Maar anders is het misschien een aardige optie. Bij de KLM mag je nu nu ook 12000 Euri's neerleggen voor een cursus (tenzij je natuurlijk van die hele goede school afkomt). En dan heb je nog geen actual uur gevlogen. Dus zo'n hele slechte deal is het nu ook weer niet. Maar het kan zonder ... zeker met de huidige marktsituatie.

Overigens .... een 737-300 (?) ... is dat nu wel zo'n verstandige keuze?
 
Terug
Bovenaan