Denim Air salaris

hoorde dat voor de dash meer spanjaarden worden aangenomen......moeten die dan ook betalen?? (hoeft denim ook niet meer de reiskosten te betalen..)en over een tijdje is het weer een "echte" spaanse operatie..
 
Iz ben je je bewust dat je na je atpl opleiding nog maar 15000 euro per jaar als negatief inkomen mag opgeven? (voor extra ratings enzo)

Bovendien is het niet de taak van de maatschappij om mijn negatieve inkomen als loon te zien. Het is heel fijn dat bruto bijna netto is, maar daar heb ik genoeg geld voor geinvesteerd.
Lijkt mij dat dit een kl*te deal is, er zijn idd nog veel slechtere te vinden. Maar je kan dit niet als goed verkopen.

just my 2 cents
 
Flash2002: ben je er van bewust dat een aftrek van studiekosten nooit mag leiden tot een negatief inkomen in welke box dan ook? meenemen van persoonlijke aftrek is wel toegestaan...
 
Tja dan doet mijn accountant toch iets niet goed:grijns:, misschien gebruik ik de verkeerde term!

Ik weet alleen dat die studiekosten opgegeven mogen worden en dat ik die in de toekomst over mijn loon mag verrekenen.

Dus in mijn ogen heb ik op dit moment negatief inkomen!

En nu niet vies gaan doen met persoonlijke aftrek, denk niet dat ze dat bij de belastingdienst willen hebben!:grijns::eek:
 
Nou, Denim zit er voor mij sowieso niet in voorlopig, heb zojuist een afwijzing te pakken gekregen..Hopelijk dat de ontwikkelingen bij CityJet wél positief zijn :)
 
Hey Addy,

Jammer om te horen, ben je wel door de Picamas selectie heen gekomen? Geloof dat Picamas ook connecties heeft met andere maatschappijen dan Denim.

In ieder geval veel suc6
 
wall fly zei:
Hey Addy,

Jammer om te horen, ben je wel door de Picamas selectie heen gekomen? Geloof dat Picamas ook connecties heeft met andere maatschappijen dan Denim.

In ieder geval veel suc6
Ik had eigenlijk naar Denim opgebeld wat de bedoeling was van het Picamas gebeuren en mij is toen verteld dat dat vooralsnog niet nodig was. En omdat Picamas verder volgens mij alleen met Trans in zee gaat, heeft het voor mij vrij weinig nut om me aan te melden aangezien ik niet kls/nls etc etc ben, en niet aan de uren eis voldoe...
 
IK heb dezelfde reactie als Addy binnengekregen gisteren. Ik heb ook nog geen Picamas gedaan, heeft dat inderdaad zin als je geen KLS/NLS hebt gedaan om daarmee aan te melden bij KLM of Trans. 1500 euro is niet niks, heeft iemand hiermee zonder de genoemde scholen wel succes mee gehad.

Addy veel succes hoop dat je snel postief antwoord krijgt en bij City aan de slag kunt.
 
Terug
Bovenaan