Hahaha lima-lima toch.... fijne, positieve en goede inhoudelijke reply! Als jij graag 600 euro uitgeeft aan een selectie (inclusief reis en verblijf) waarvan de uitslag niet wordt bepaald door kunde maar andere (financiele) eisen van een maatschappij en waar je vervolgens ook geen feed-back krijgt over waar je eventueel aan moet werken. Be my guest. Persoonlijk kom ik op het moment niet om in het geld en geef ik het dan ook liever eerst uit aan eventuele selecties waar het mijns inziens iets eerlijker aan toe gaat of waar je eventueel gewoon onkostenvergoeding krijgt.
Ik weet niet of het verhaal van de Nederlanders en het meer uitnodigen (en laten betalen) dan nodig is waar is. Dit is wat ik meekrijg vanuit verschillende bronnen en misschien heb ik het helemaal mis. Ik wens je dan ook veel succes met je selectie!
met vriendelijke groet,
Ik weet niet of het verhaal van de Nederlanders en het meer uitnodigen (en laten betalen) dan nodig is waar is. Dit is wat ik meekrijg vanuit verschillende bronnen en misschien heb ik het helemaal mis. Ik wens je dan ook veel succes met je selectie!
met vriendelijke groet,