Cockpit4u

Kreeg t zelfde mailtje van airberlin...

denk dat je met een TR.. meer kans maakt...

En die zijn er op dit moment best veel...

Cockpit 4u zit bomvol!

groeten!
 
Nou even snel een berichtje vanuit Berlijn dan maar...
Ik zit net in de laatste dagen van de theorie, morgen systems exam, wat geen probleem moet zijn, en maandag de sim in!

Training bevalt helemaal prima, heel erg goed (al moet ik daarbij vermelden dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb) Het is niet alleen maar CBT kijken wat de klok slaat, iedere dag n instructeur die lesgeeft en vragen beantwoordt. Ook meteen cockpit procedure training in n mock-up, zodat alles straks in de sim niet 10 keer te lang duurt. Ook vriendelijke en gemotiveerde mensen, je merkt aan alles eigenlijk wel dat het vinden van een baan voor studenten die klaar zijn een hele hoge prioriteit heeft, zeer positief allemaal dus! Ik weet in ieder geval dat in ieder geval 1 jongen die net afgelopen dinsdag klaar was al n interview heeft komende woensdag, dus wie weet...

mocht je SSTR overwegen dan is de a320 van C4u zeker aan te bevelen
 
Hey vent, misschien doe je er goed aan om even op je geld te blijven zitten. Er zijn weer banen en de lowtimers gaan aan de beurt komen. Beetje blufpoker, maar misschien de moeitje waard om dit even uit te zitten.
 
als je goed leest zie je dat ik bijna mn 320 rating af heb en mn geld dus al heb uitgegeven...
maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt, als ik zie hoe het hier aan toe gaat met airline contacten heb ik het idee dat zelf solliciteren, zonder contacten dus, onbegonnen werk is...
Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben!
 
Je hebt gelijk.

Ik neem aan dat je siminstructeurs van Air Berlin zijn? Even netwerken daar en je zult zonder problemen een gesprek krijgen aangezien ze nog steeds om ontzettend veel mensen verlegen zitten. En nu er door personeelstekort A320's aan de grond blijven zal het al helemaal geen probleem zijn om met een A320 rating daar binnen te komen.

Succes!
 
Instructeurs zijn van LTU, Air Berlin, Niki, Wizz en ik geloof ook EZY. Vooruitzichten zijn zeker goed, al blijft Air Berlin vooralsnog vasthouden aan de interpersonal testen...Verder zijn de contacten met Wizz meer dan prima...
 
Contacten, is dat het nieuwe woord voor zakkenvullers die van elkaar gebruik maken om mensen te "helpen". Sorry voor het cynisme, je kan er niks mee, maar deze industrie is echt fucked up. Succes met alles, je zal er achter komen dat als je eenmaal in de cocpit zit zij jouw harder nodig hebben dan andersom.
 
Terug
Bovenaan