cityjet

focks,

na een spannende week van afwachten heb ik net gehoord dat ik door kan/mag naar het intervieuw!
nog meer kandidaten uit Nederland?

groetjes,

GHOD
 
Hoeveel MESABA jongen lopen er nog eigenlijk rond bij City Jet? Heb begrepen dat meerdere hun contract in parijs hebben laten verlengen !?

Had me best leuk geleken jaartje contract te vliegen bij jullie. Jammer dat ik geen type heb op die 4-motorige dino jet van jullie. Hoelang voordat je alle 4 aan de praat hebt eigenlijk ? :grijns:

FD
 
Go high or die,

leuk dat je voor t interview mag komen. Er zijn al meerdere topics over CJ en informatie over t selectieproces. Gebruik gewoon even de search optie bovenin t scherm. O.a.:

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=4009&highlight=cityjet

wat je dus kan verwachten is een gesprek met twee mensen, Tony Regan, Manager Flight ops, en waarschijnlijk David Finn. Je moet eerst wat vertellen over je carriere tot nu toe. Vanaf dat je begonnen bent met vliegen tot nu. Daarna gaat Tony je wat vragen stellen over je laatste type wat je gevlogen hebt. Hij kan er ook voor kiezen wat algemene vragen te stellen over van alles en nog wat, aerodynamica (critical engine, lift), Performance (wat is V1, V2, climbsegments na t/o enz), meteo (laps rate, icing). Dus t kan vrij breed zijn. Zoals bij elk interview, ga geen lulverhaal ophangen als je t niet weet, zeg t gewoon eerlijk als je t niet weet en ga verder. De sfeer is verder super relaxed, dus daar hoef je absoluut niet zenuwachtig voor te zijn. Ik zou zeggen, veel succes!

BA
 
Terug
Bovenaan