channel 4

donuts

Member
Weet iemand of er ergens een site is waar ik die channel 4 reportage van ryanair kan bekijken. Ben erg benieuwd.

Alvast bedankt

D
 
Ach, ze zouden eens bij ons (ezy) moeten komen filmen....mensen die na een week vakantie rustig 90 uur block in 3 weken vliegen, dat soort praktijken, en worse! Maand in maand uit. 900 uur per jaar. Cabin Crew die rustig 2 maanden aan de grond staan omdat ze hun max. hrs bereikt hebben. Dat hou je 5 jaar vol, maar daarna beland je geheid op de intensive care. Boevenclubs. Stuk voor stuk.
 
Was gewoon benieuwd. Hoor er hele sterke verhalen over. Als ze maar geen opnames hebben van de welbekende uitgaansgelegenheden in bishops stortford. Dat zal ryr wel de das omdoen denk ik.
 
Veegee werkt duidelijk voor een ander easyJet dan ik.

Weet iemand trouwens of die Ryanair piloten al zijn ontslagen?
 
Hallo,

Ik heb hem op VHS! Ja die goeie oude video komt van pas.
Veiling wie hem eerst mag lenen is hierbij geopend!
:D
En niet vergeten, alle aanvragen moeten per e-mail worden ondersteund, dan is het namelijk een contract en kan ik de deurwaarder op je afsturen. ;)

Was trouwens een erg slecht programma moet ik zeggen.

C
 
He cloggy,

Is er geen mogelijkheid om dat effe op een cd'tje te zetten ofzo?
Je hebt toch geen .... te doen in die toren. D:rt:

groeten
 
Ik herken ook erg weinig in de post van VG wat betreft EZY. Misschien omdat ik in duitsland zit voor ze (650 uur in het afgelopen jaar) Ik zou je een basechange aanbevelen VG.
 
VG heeft denk ik Mr Harrisons email niet gelezen !!

Uurtjes in LGW lopen wel vaak tegen de 900 aan maar sommige praktijken die je op dat programma zag van Ryanair gebeuren hier zeker niet.

Seat 1A is bv een ABP ;)
 
Ik zal is vragen. Aangezien ik niet meer op het apeneiland woon. Er is vast wel iemand van de nederlanders in de bridge te vinden die het effe kan omzetten.

Of kom jij daar niet meer?

Groeten

D
 
Oorspronkelijk gepost door Cb
Veegee werkt duidelijk voor een ander easyJet dan ik.

Weet iemand trouwens of die Ryanair piloten al zijn ontslagen?
Oorspronkelijk gepost door kermit
Ik herken ook erg weinig in de post van VG wat betreft EZY. Misschien omdat ik in duitsland zit voor ze (650 uur in het afgelopen jaar) Ik zou je een basechange aanbevelen VG.
Het is allemaal erg base afhankelijk bij EZY. Ik ben redelijk tevreden in SXF, maar sommige andere bases (LTN tops it all) zijn niet altijd een pretje!

Simpel zeggen dat je van base moet veranderen is niet voor iedereen een optie (type frozen/sociale omstandigheden etc) en ik denk dat je niet echt CRM/solidariteits punten scoort bij onze UK collega´s met zo´n opmerking.
 
Pffff CRM? Punten scoren? Hou toch op. Dat lijkt me niet erg relevant hier.

Waar ik op doel is dat VG de situatie bij Easyjet vergelijkt met die van Ryannair geschetst door channel 4 en dat lijkt me verre van correct. Zeker weten werken ze in LUT, LGW en schotland harder dan in bijv DTM. Heb zelf in EDI en LGW gezeten en weet er alles van maar dan nog vind ik zijn statement te ver gaan.

Low cost en hoge productiviteit gaan hand in hand. Over EZY rostering mag je discussieren maar alles blijft binnen de grenzen gesteld door de CAA. Mocht je oververmoeid raken is er niemand die je erop aanspreekt als je je een keer ziek meldt.

Channel 4 mag komen filmen maar een erg boeiend programma gaat het niet worden. Zeker niet spannender dan onze eigen 'dramasoap'.

Zie ook de post van UK pilot......
 
Ik reageerde helemaal niet op de Channel 4 docu, die heb ik niet gezien.

Punt is dat je niet zomaar ´vraag maar een base change aan´ kunt zeggen tegen iemand die bijna 150% meer vliegt dan jij! Dat is wel erg kort door de bocht.

Nogmaals, er heerst al een redelijke dosis afgunst onder de UK based piloten t.o.v. de European bases, dus op zo´n manier maak je niet echt vrienden.
 
Sorry Jack, maar ik ben het met kermit eens.

Overigens is er bij ons absoluut geen sprake van afgunst t.o.v. mensen op het continent. Sterker nog, iedereen op het eiland is hard aan het vechten om te zorgen dat er geen locale contracten komen voor mensen in den vreemde.
 
Vanavond op Freeview MORE4!!

Vanavond op Freeview MORE4!!

Heren,

om ff back to topic te gaan...vanavond om 2010 UK time, op More4, is de documentaire Dispatches nog es te zien...zie onderstaand bericht uit de TV gids...

Dispatches
Ryanair: Caught Napping


20:10 - 21:10

Saturday, 18 February
An investigation into the running of low-cost airline Ryanair, recorded over five months by two undercover reporters. While working as members of the cabin crew, they secretly filmed their experiences on board the planes, revealing potential security lapses, hygiene issues and tired stewards


Groeten uit LGW

RD707
 
Oorspronkelijk gepost door ukpilot
.... maar sommige praktijken die je op dat programma zag van Ryanair gebeuren hier zeker niet.

Vind ik een gewaagde uitspraak ! Enig idee hoe groot je bedrijf is ! Zeg nooit "nooit" !
 
Terug
Bovenaan