Cathay Interview

Jo,

ter verduidelijking
er zijn 2 boeken met bijna dezelfde titel.
nl: flying the big jets
handling the big jets.

je moet handling the big jets hebben geschreven door davies.

hele saaie kost als je het mij vraagt, en moeilijk te lezen, je kan beter je ATPL vliegtuigen, aerodynamica, etc doornemen.

k,.
 
He oboema...volgens mij hebben wij elkaar jaren lang geleden eens tijdens een medische keuring in NL weer gezien na de tijd tijdens training bij BCA.. stuur me een personal mail.. jij zat toch bij medical cross of zo in Africa???
 
@ Bounty

Nee, nee. Je komt gewoon netjes ouderwets op de fiets (op de boot) met kratje achterop langs hier. Boek mag je lenen, heb 'm een tijdje geleden van iemand anders overgekocht. (dus weet niet waar hij deze gekocht heeft).

@ Art

Forget the 50 Euro.. Heb er Dollars van gemaakt, en had het nodig in een dance saloon om mn gedachten op iets anders te kunnen zetten nadat ik PSV boven Ajax zag staan. Maargoed, voor volgend seizoen zetten we er een hele doos goede Margaux op... ;) Ajax landskampioen, you better believe it.

@ Longdart

Begin Pprune uit te spitten voor info! Laat me weten of je gaat in juni, breng ik je in contact met yankee boy die ook gaat.

Gents,
All the best.
 
@ kliko, die bedoel ik (,handling...)

@longdart, nee dat ben ik niet, dat was een collega van me in Tanzania voordat hij bij de Flying Medical Service ging vliegen.

Cheers
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Maargoed, voor volgend seizoen zetten we er een hele doos goede Margaux op... ;) Ajax landskampioen, you better believe it.

Ajax...........??? Dat is toch de organisatie die werkt (ploegen harken etc) op graskwekerij Amsterdam Zuid-Oost???

:grijns: :grijns:

Mzzls Steef
 
He kliko

Alles goed. Heb jij dat boek ook gelezen of heb jij het gelijk in de fik gestoken....

Wanneer gaan we weer een chineesje pakken en afpilzen in de bridge. Hoorde van geilneus bounty dat je recentelijk weer in het raddison zat en daar de winebar even getest hebt.

Laat even weten als je weer keer in STN bent.

MZZL
 
Jo R,

idd ritueel verbrand!!!!!!!

het enige wat ik uit dat boek heb is de formule voor aquaplaning.
en guess what werd ook nog gevraagd op mn interview.
dat boek leest zo moeilijk, je kan de ifo zo ergens anders vandaan halen.

idd zat in STN voor een paar uur , zat op de HV vlucht naar RTM te wachten met wat collegas. heb weer aan de wijn gezeten.
en alle tapa s 2x in het radisson.

P-mail effe je tel nummer kan ik je bellen en effe pilsje doen in de brug...

k.
 
Hoor ik iemand 1 kratje bier bieden.. wie bied meer?

Hoor ik iemand 1 kratje bier bieden.. wie bied meer?

boek of beter 1 van de boeken (deze is how to prepare for your Cathay interview) is beschikbaar voor her-distributie.... PM me maar voor aflever adres voor kratje bier, liever doosje wijn maar goed... daar worden we het wel over eens. Boek (copie) is kostenloos tegen verzendkosten te verkrijgen.



Pointer :D
 
Als refresher ja, als bijbel... nee het moet toch wel in je zitten die kennis anders werkt zo'n boekje natuurlijk niet. Wel nuttige tips over info mbt CX geschiedenis. en zo. Er zijn duizend en 1 boeken die je kunt lezen.

Maar lees HBJ ABSOLUUT! wel wat vragen direct uit het boekje gehad.


voel je je geinspireerd Kebab?

Zag toevallig op Pprune dat er een feestje is bij VLM vandaag? Pussy met pensioen?

zit Per er nog? Gr. Kebab
 
Laatst bewerkt:
nee, niet echt meer, in het verleden wel

ja, idd op www.vtm.be kan je een rerun van het journaal (10-5) bekijken (ik geloof ergens op 20-21 minuten van het gehele bericht)

de Noorse met de kleurige achternaam? zeker nog.
 
Sorry even 'off topic';

Ha ja gezien, op tvm, erg leuk. Hoe staat het met het gehalte vrouwen in de cockpit bij jullie nu? bij ons 0,0 vrouwen voorin.

Doe die ouwe Noor de groeten van mij wil je? thnx Kebab

Pointer :D
 
Longdart -

Is het interview al geweest? hoe ging het?

Zo niet, een goede vriend van mij kreeg net een belletje voor een interview in aug. (SFO) voor s/o.. Hij heeft 4000 TT met 1200 Jet.

Give me a call for more info. Mocht je al geweest zijn, dan zou hij jouwn tips zeker weten waarderen.

Take care.
 
He FD....Ik heb besloten om niet te gaan naar het interview deze maand..probeer wel om het zo lang mogelijk uit te stellen. schrijf later vandaag even de redenen waarom....
 
Terug
Bovenaan