boeken om voor te bereiden

Je boeken bij voorkeur in het Engels? EPST dus? Ga dan alsjeblieft de komende tijd HELEMAAL NIETS doen. De komende tijd heb je het druk genoeg in Oxford, plus dat de meerwaarde niet echt waanzinnig is. Handling the Big Jets is leuk, maar ik denk niet dat je daar veel van begrijpt. Daarvoor ga je per slot van rekening die opleiding doen :)

Als je je wilt voorbereiden, zou ik gewoon lekker op internet gaan surfen, beetje alle vliegtuigtypes leren kennen, verhalen lezen, maatschappijen leren kennen, kortom, een beetje achtergrond informatie verzamelen, zodat je zometeen in de Jolly Boatman/Copa/Red Lion/Bridge/Escape een beetje mee kunt lullen met de mannen (als je tenminste bij EPST zit) :biertje: Als je aan zo'n opleiding begint, en je weet niet dat een Airbus Fly-by-Wire is d.m.v. een joystick, staat dat een beetje dom, en het komt voor! :)

Succes!
 
Ex Oxford?

Ex Oxford?

Q-nimbus zei:
Als je aan zo'n opleiding begint, en je weet niet dat een Airbus Fly-by-Wire is d.m.v. een joystick, staat dat een beetje dom, en het komt voor! :)
Hoef je niet te weten als je Tony Cummings hebt die probeert toch het woord Airbus te vermijden.

Q-nimbus klas CBR16 op Oxford?
 
Hey,
thnx voor de reacties!
Ik ga idd naar EPST, en wil gewoon een beetje in de thermen en het Engels komen enzo. En als ik deze boeken niet leuk zou vinden om te lezen, zou het ook nog al onzinnig zijn om met deze opleiding te beginnen. Wil gewoon iets nuttigs doen met mn vrije tijd. Zijn hier trouwens meer mensen die binnen kort bij EPST gaan beginnen?
 
Q-nimbus zei:
En, ben je een boek aan het lezen, of ga je ieder weekend helemaal naar de klotuuuuh nu nog het kan? :biertje:

Beide :P Was nog niet echt begonnen met boeken, maar met een tijdschriftje en wat engelse leesboeken zeg maar.
En een biertje gaat er altijd wel in he ;)
 
Je kan ook het vliegboek van David Blatner kopen,laatst gevonden bij de Slechte.
De titel is mischien kinderachtig maar er staan leuke en handige feiten in.
 
Wat is de titel dan als ik vragen mag, en bovendien, alle kleine dingen helpen die je al weet toch!
 
De titel van mijn boek is het vliegboek.
Geschreven door David Blatner en laatst gehaald bij de Slechte,voor vier euries:).

Er staan natuurkundige weetjes in zoals bijv.de lucht in een vliegtuig,hoe lift werkt.
Maar ook de wat makkelijkere dingen zoals info over catering en wat piloten allemaal doen...
 
Terug
Bovenaan