boeken om voor te bereiden

Femme

New member
Hey,

Ik ben net aangenomen op een vliegschool :cool: (nu nog hopen dat mn medisch goed gaat :grijns: ) Het duurt nog een paar maandjes voordat ik echt kan beginnen. Maar ik wil alvast een beetje in het ritme komen en alvast wat boeken gaan lezen. Het zou natuurlijk het leukste zijn als ik de studieboeken al had, maar weet iemand misschien wat andere boeken die handig zijn om je voor te bereiden op je studie. En als het kan ook nog in het Engels :)
Let me know

;)
 
Als ik jou was zou ik gewoon wat boeken lezen die je zelf leuk vind en nog even genieten van je vrije tijd!

Je krijgt het straks druk genoeg! :)

(waardeloos advies, ik weet het!)
 
ik weet het niet hoor,
maar is het misschien geen idee om theorie voor de privevlieger eens door te kijken, staan alle basisdingen in toch?
Straks krijg je alles stukken uitgebreider maar misschien leuk als je de basisdingen al kent.

Ik weet het niet maar misschien heb je er wat aan!
 
TomTom zei:
Welke school? En ik zou doen wat Okki zegt, doe ik zelf ook.


ben ik helemaal mee eens
geniet nog even van je vrije tijd die je hebt ..
want je krijgt komend 10 maanden .. ( afhankelijk welk school natuuurlijk )
druk genoeg

grtz
 
DennisKSS zei:
Rizzo,...je kan niet rekenen...ik tel nog anderhalve maand;):P...en dat word piloot:kiss:

haha:P...

Dennis...



nee niet zoooooo ! ..
hij zei neem weekje ervoor nog even rust.
ik doe het al 1 maand lang .. dus nog anderhalf maand ;)
simpele rekensom
1 + 1.5 = 2.5
dus samen 2 en half maaaaaand :D snaapiiee :P
 
nou jaa.. 5 daagies per week moet toch wat nuttigs met me tijd doen ..
maar dat is ook leuk toch en rustgevend :grijns:

wees eens lief jongens :D hahah


maar volgens mij vroeg femme om iets
dus laten we even on topic blijven ;)
 
rizzo zei:
nee niet zoooooo ! ..
hij zei neem weekje ervoor nog even rust.
ik doe het al 1 maand lang .. dus nog anderhalf maand ;)
simpele rekensom
1 + 1.5 = 2.5
dus samen 2 en half maaaaaand :D snaapiiee :P

Hoe moeten wij dat weten dan:angel:

Whaha...nog 2 en een halve maand gaat iig niet lukken:P..

Dennis....;)
 
DennisKSS zei:
Hoe moeten wij dat weten dan:angel:

Whaha...nog 2 en een halve maand gaat iig niet lukken:P..

Dennis....;)

jawel :D wij gingen toch komend 3 maand film avond houden met jouwn surround system :P hahahahaaha en de beamer van diederik en de plasma van suresh :D
 
rizzo zei:
jawel :D wij gingen toch komend 3 maand film avond houden met jouwn surround system :P hahahahaaha en de beamer van diederik en de plasma van suresh :D

Ga niet met al die snoeren slepen nu...

Maar weer ff ONTOPIC...anders worden we straks geblokkeerd.

Dennis...
 
Jeppesen boek: Instrument Commercial

Super boek voor de commerciele luchtvaart, een verzameld werk waarin alle ATPL vakken terugkomen!
 
Femme zei:
Hey,

Ik ben net aangenomen op een vliegschool :cool: (nu nog hopen dat mn medisch goed gaat :grijns: ) Het duurt nog een paar maandjes voordat ik echt kan beginnen. Maar ik wil alvast een beetje in het ritme komen en alvast wat boeken gaan lezen. Het zou natuurlijk het leukste zijn als ik de studieboeken al had, maar weet iemand misschien wat andere boeken die handig zijn om je voor te bereiden op je studie. En als het kan ook nog in het Engels :)
Let me know

;)

Gefeliciteerd en ik wens je veel succes :) Welke vliegschool eigenlijk?
 
Handling the big jets

Handling the big jets

Als je al wat voorkennis wilt hebben voor je begint zou je ook vast kunnen beginnen met het boek "Handling the big jets" van DP Davies. Dit is zo'n beetje de Engelse luchtvaart bijbel uitgegeven door de Engelse CAA.
 
Terug
Bovenaan