Boeing of Airbus, maar dan anders...

Ik zou mijn keuze af laten hangen van andere dingen en niet alleen de cockpit details.
Sterker nog, mij boeit het totaal niet of er nu een tafel, roltrap, balzaal of basketbalveld in de cockpit te vinden is, het enige wat belangrijk is, zijn de omstandigheden eromheen, al vaak genoemd. De kist met de beste omstandigheden wordt dan de keuze en dan zie ik wel of ik een stokje of stuurtje moet bewegen om me die omstandigheden te bezorgen...
 
Sterker nog, mij boeit het totaal niet of er nu een tafel, roltrap, balzaal of basketbalveld in de cockpit te vinden is, het enige wat belangrijk is, zijn de omstandigheden eromheen, al vaak genoemd. De kist met de beste omstandigheden wordt dan de keuze en dan zie ik wel of ik een stokje of stuurtje moet bewegen om me die omstandigheden te bezorgen...

De vraag was gewoon: Indien je keuze hebt, A330 of 777. Over lifestyle etc werd door de vraagsteller niks gezegd. Kun je wel weer alles dood relativeren..... (op zich heb je natuurlijk gelijk maar dat is voor de discussie niet leuk)
 
Ik zou mijn keuze af laten hangen van andere dingen en niet alleen de cockpit details.

- lifestyle
- bestemmingen
- carriere
- is dit je laatste maatschappij of wil je verder.

Mee eens, alleen regel nr 1 bij het bieden op een andere type: NEVER CHASE THE ROUTES. voor je het weet heb je b.v. net de A330 course gedaan omdat die naar AMS vliegt en gaat die route naar de 777....

Laat alles in het paket meewegen en maak dan een beslissing.
 
Welk type heeft de snelste upgrade? Daarin meegeteld: van welk type staan er nog de meeste in bestelling en hoe groot worden de vlootaantallen van beide types.
1 Geld (verdiensten)
2 bestemmingen: plaatsen waar je graag heen wilt, plaatsen waar je buiten het hotel kunt vertoeven, plaatsen waar het risico op ziek worden het kleinst is. En dan hebben we het over voedselvergiftiging (heb het 3 keer in Lagos en 1 keer van catering uit Nairobi gehad), malaria, dengue fever.
3 vrije tijd
 
Denk ook nog aan fleetchange, van de 330 naar de 350 zal sneller gebeuren omdat die vervangen word door de 350 dan van de 777 naar de 787!
 
Dat is goed advies van metro!!

Plekken waar je buiten het hotel kunt vertoeven
moest ff lachen!
Zo trek ik india zo slecht, altijd opletten wat je eet
tanden poetsen met fles water! Eten altijd een probleem

daarbij komt nog dat vliegtechnisch India ook achter loopt
met de infrastructuur

je kan idd bestemmingen veliezen aan een ander type maar dan krijg je
er ook wat voor terug
 
Purno: post #3.. :)
Sluit mij aan bij Kliko en Metro. Mooi dat je in een positie bent waarbij je misschien kan kiezen. Betekent dat het solliciteren goed is verlopen?
 
Als eerste gefeliciteerd. We doen er een biertje op, wanneer je hier bent. :D

De 330 heeft een mix van europa sectoren, verre oosten en regionaal. Klopt dat 777 een paar aangename bestemmingen hebben overgenomen, maar 330 rules nog steeds in europa (voor mij heel belangrijk).

Mix fleet 777/787 hoef je hier niet te verwachten. En het duurt nog wel eff voordat de 350 komen. Alleen de diehards blijken het hier zolang vol te houden.

Een ding is zeker. Twee hele interessante keuzes.

Succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan