Betalen crossen CTR? Vliegveiligheid?

Mmmm. Ik maak me geen illusies. Als het gaat om mensen uitkleden dan zijn de meeste (semi)overheidsinstanties vindingrijk genoeg om telkens weer iets nieuws te verzinnen. :)
Ik wil mezelf niet herhalen of alleen maar klagen maar >E 450 vragen voor de afgifte van een PPL. Een beter voorbeeld van gelegaliseerde diefstal kan ik niet verzinnen :biertje:
 
Tja, daar kan ik niets tegenin brengen natuurlijk :D. Maar we moeten natuurlijk wel waken dat wij niet paranoide worden en achter iedere wijziging een manier tot uitkleden zien.....immers, soms heeft zelfs de overheid niet door dat ze een kans tot incasseren gemist hebben, die credits moeten we ze dan ook geven vind ik ;)
 
Ik geef ze elke maand al veel te veel credits! ;)

Even terug naar het onderwerp. Ik heb nog geen factuur ontvangen voor het crossen van een CTR en het daarmee samenhangde radiocontact. MMM wat jij post klopt. Inderdaad betaal je nu de landing en ATC apart en dat zat vroeger bij elkaar.

Overigens moet voor het aanwezig zijn van een radio in een willekeurige C172 wel E 110,- per jaar worden betaald.
 
en alhoewel je je in E niet hoeft aan te melden zou ik dit voor je eigen Situational Awareness en die van de Controller wel aanraden.


En kost het dan ook geld? Anders gewoon niet doen. Advisory only anyway. Kun je net zo goed PCAS kopen, voor $650-750 heb je m, dus zolang de dollar nog "laag" staat.......heb je toch nog iets in je hand voor dat geld, anders gooi je het in een put.

Maar ik ben nog steeds voor laagvliegen.....allemaal onder de 200 ft blijven en knallen met die handel.......of nog iets lager om f16's te ontwijken:blabla:
 
Terug
Bovenaan