BA BAC1-11 Sim

Oorspronkelijk gepost door Whoop whoop
Apart Bounty dat jij wel feedback gekregen hebt, want zo'n beetje iedereen die ik ken (waaronder mezelf) heeft geen feedback gekregen over het wel of niet halen van dag 1.

Klopt, ik kreeg ook geen feedback, dit was in september 2004. Tot ik onlangs een brief kreeg met het vriendelijke verzoek om nog een keer langs te komen. In die brief werd gevraagd om online de application nog een keer in te vullen en hun even op te bellen voor een afspraak. Pas toen (1 jaar na 1e ronde) is mij verteld wat ik niet heb gehaald. Dit bleek verbal reasoning te zijn, maar dat was geen verassing.

Suc6 !
 
Ah so geht das den ;)

Snappen we elkaar.
Mocht je nog info nodig hebben Basic T, als het goed is heeft 49015 al mijn info (weet het wel zeker!) over de dagen.
Kan je kijken of je wat kan regelen

WW
 
Ok, ik vlieg de 5e vanuit AMS naar LHR dus misschien zie ik hem wel in het hotel de avond van te voren.

Thanks voor alle info dusver....

Mzzl
 
Hé Whoop!

Ik weet nu ff niet wie jij bent, sorry; of T uit LTN of L uit SXF?!? Gefeliciteerd dat je het wel gehaald hebt bij BA! F/O T7 neem ik aan? Niet slecht! :)

En wat Eveline betreft, daar ben ik sinds kort weer mee aan het mailen en er staat nu een uitnodiging voor een potje Yathzee in ORY! ;)

Goed, terug naar die CV's versturen/schrijven...

Vliegse!

:airforce: Ice
 
Oh ja kijk eens op www.cockpitweb.com, daar hebben ze pilot aptitude test met de mannequin met de koffer test etc erin.
Bijna gelijk aan de BA test, het kost zo'n 44,98 pond

Succes en zie je op de lijn (heavy crew Beijing!)
 
Dat is in de komende jaren wel het plan denk ik. Voorlopig zit ik nog wel even in Engeland voor verscheidene redenen. Moet eerst zien hoe het met de senioriteit en bidding systems werkt, plus hoe staff travel werkt vanuit AMS.
 
Mannen,

Bedankt allemaal voor alle info met betrekking tot de BA selectie, ben vandaag gebeld dat ik succesfull ben geweest en nu is het afwachten op een start datum voor de long-haul fleet.

:D :D :D
 
De 75/76 Vloot is ook niet verkeerd hoor, goede routes al vanaf het begin op de senioriteits lijst, wordt niet voor niets de beach fleet genoemd! En de 76 gaat ook meer eastern seaboard bestemmingen doen.

Gefeliciteerd iig Bo, zie je wel verschijnen!
 
Thanx,

ze hebben me verteld dat ik waarschijnlijk 757/767 of 777 kan verwachten aangezien die cursussen tegelijk van start gaan deze zomer.

Persoonlijk prefereer ik de 777 aangezien dat ook beter commutible is dan 757/767 welke ook trips als LHR-FRA met de 767 doen.

Maar goed, eerst maar eens afwachten tot ik een job offer heb.

Mzzl :D
 
He Basic T,

Gefeliciteerd! En mijn complimenten voor die actuele avatar. I am impressed!:D
 
UK & Basic -

Van harte mannen!

Basic, laat maar weten als je richting Denver komt met de triple!

Liep laatst met een doos vol van jullie stessen naar het busje om naar de parkeerplaats/hotels gereden te worden. Zitten best leuke (jonge) wijfies tussen... Is maar goed ook, houd de gemiddelde leeftijd op DIA een beetje jonger ;)

FD
 
Terug
Bovenaan