Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze afhandelaar krijgt het ook voor elkaar om een briefje af te tekenen dat de toiletten geleegd zijn, terwijl dit in het echt niet het geval was --> uitwijk om de toiletten te legen.
Als we dan toch met modder gaan gooien.......
Mzzls Steef
George Santayana:
Those who cannot learn from history are doomed to repeat it.
Yo Sjaakie !
Grappig dat je dit aanhaalt!!! want bij ons op die kleine vliegtuigjes hoeven mensen nooit naar de WC !!! snapte al niet hoe dat in zn werk ging !?
Hey, moet je daar nou heel sterk voor zijn om zo'n groot vliegtuig te vliegen?
Ach flyhigh ik ben rustig had alleen de""over"moed iemand iets proberen uit te leggen hoe het wastetank systeem op een 76 werkt maar het was tegen dovemans oren. Het valt mij alleen op dat de heren/dames hier, met ambities, niets aan willen nemen van collega's die al veel langer in de luchtvaart werkzaam zijn.
Heren,
Ik heb El Stevo nog maar een keer ontmoet (uiteraard op de fameuze Airwork BBQ) en ik denk dat ik ook wel een X bedrag er op wil zetten dat Stevo gelijk heeft. Het is namelijk niet de man die,
A: poep praat
en
B: het type mens is dat gelijk wil hebben om het gelijk hebben.
Ik zou maar wat graag naast dit type kerel in een vliegtuig willen zitten, en dan als het even kan zo ver mogelijk voorin![]()
(maar achterin kan ook, als de bediening dan maar goed is)
Groeten
:radar: André :radar: