AP&M 2007

cockpit

New member
Na al die andere klassen site's kan de AP&M klas niet achterblijven.

Zijn er mensen die in september beginnen met AP&M?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me aagemeld voor september, maar ik moet nog beginnen met de selectie. Ik heb de selectie afgerond voor 1 september, dus wellicht kom ik ook in deze klas! ( ALS ik door de selectie kom he;))
 
Heb me al aangemeld :cool: ! Begin juni mag ik voor de GVSS naar de KLS. Als ik de selectie echter niet haal, begin ik aan L&R in Delft. Maar ik hoop natuurlijk ook gewoon in september in Groningen te beginnen :angel: .

Tim
 
Ben benieuwd hoeveel er bij jullie door de selectie heen komen. Wij doen met 12 mensen AP&M van de 110 mensen die TB doen. De opleiding is niet heel speciaal, maar groningen wel :rt: . Je moet het zelf natuurlijk wel gezellig maken.

Geniet van de studententijd die je tegemoet gaat! (Die is prima!)
 
Jongens even een vraag tussendoor.
melden jullie je eerst aan bij de school, en dan bij de kls om selectie te doen?
Of doen jullie gelijk de selectie eerst bij KLS, en dan naar de school?
 
Ik heb aanmeldingsformulier van de site van de school gehaald. Deze heb ik opgestuurd naar Hanze hogeschool. Dus de school regelt het zelf verder met de KLS;)
 
dan ga ik de studie technische bedrijfskunde ook niet doen..( ik ben op dit moment nogsteeds aan het twijfelen of ik AP&M wel echt wil doen:()
 
wat zijn je argumenten waarom je het niet zou willen doen? en wel zou willen doen?

Ikzelf vind bv, omdat ik MBO doe op het moment, een hele verstandige keuze om ap&m te doen.
 
Ik wil waarschijnlijk ook wel AP&M gaan doen. Twijfel nog even...
Heb zojuist Fase 1 gehaald. Volgende week Fase 2.

Diandra
 
Bij ons is er nu definitief 1 gestopt en die doet de opleiding fysiotherapie :yeehaa: . Zijn jullie al verder gevorderd met de selectie?
 
Weet zelf ook al een tijdje dat ik aangenomen ben en ben daarom dus hard op zoek naar een kamer in Groningen. Als iemand nog tips heeft voor kamers, houd ik mij aanbevolen:biertje: :rt:
 
heb paar weken geleden PO1 gehaald, en na m'n examens heb ik PO2. Jammer dat het nog een paar weken duurt, ik heb er nou al zin in!
@Fukko: Is diegene gestopt omdat ze niet door de selectie is gekomen? Of vond ze het gewoon niet leuk ofzo?

Ted
 
heb paar weken geleden PO1 gehaald, en na m'n examens heb ik PO2. Jammer dat het nog een paar weken duurt, ik heb er nou al zin in!
@Fukko: Is diegene gestopt omdat ze niet door de selectie is gekomen? Of vond ze het gewoon niet leuk ofzo?

Ted

We hebben een week op de bonanza sim doorgebracht op de kls en daarna een rondvlucht gehad. Aan de hand daarvan heeft ie (volgens mij) besloten dat het toch niks voor hem was...
 
Hmm, ik noemde die persoon een ZE, beetje raar zie ik nu..haha..Maar toch raar dat ie het toch niet meer leuk vindt nadat je in de bonanza sim ben geweest..Dat lijkt mij nou het leukste van het jaar, want vliegen is uiteindelijk waar je het voor doet!:D
 
Dat is ook het leukste van het hele jaar :rt: ... Dan wil je ook echt niet meer terug naar de hanze toe. Maargoed na een week ben je er weer aan gewend.
 
Ik ben van plan om ook in september met AP&M te beginnnen. Over twee dagen heb ik de GVSS, hopelijk kom ik daar doorheen :grijns:
 
Welkom op het forum :-)

Gefeliciteerd dat je po al hebt gehaald, Ik heb ook plannen om te beginnen bij AP&M, echter, ik zit nog in 3 mbo :(, maar na de zomervakantie wil ik ook beginnen met de selecties..
Hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan