Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oorspronkelijk gepost door 76-er
@ Suppie: dat verhaal over slots is een Broodje Aap, MP komt zo ongeveer om in de slots. Het ligt veel simpeler: de Martinairpassagevloot vliegt op de hele zomer 24/7, wanneer er dan wat stuk gaat (en dat gebeurt nogal 'ns) haal je de ontstane vertraging nevernooit meer in. En dan wordt er ingehuurd om het dominoeffect te stoppen. Vaak geziene gasten zijn Air Plus, Titan en Trans, om er maar een paar te noemen, en dus ook TFL. Als ik Stevie was zou ik me toch wel aardig zorgen gaan maken, al die overcapaciteit tijdens de bouwvak. Het valt me de laatste tijd op dat er altijd wel é©® Arke 767 op een buffer staat. Maar ach, wat maakt het uit, de Duitsers betalen toch wel, TUI is tenminste geen DASA. Alhoewel, ik geloof dat Jí²Ší·¥n Schremmp weer een baantje zoekt...
Oorspronkelijk gepost door J.R.
Het kan natuurlijk ook zijn dat die vlucht sowiezo door TFL gedaan zou worden (voor eigen pax) en dat de MP pax daar nog "makkelijk" bij konden (de surprice). Dan houdt TFL gewoon z'n eigen vluchtnummer.