Airworksters gezocht op zakenjets

...en dan hebben we b.v. Y.L.(Cessna421), tevens fanatiek zweefvlieger/-instructeur, en die aardige mevrouw die bij Grenzland vloog op 'n 421 en die héél aardige belgische pilote die bij bij 'n bedrijf op EHTE vliegt... . Kom op, mannen, beter om je heen kijken en laat je niet afleiden door het vliegtuig waar ze op vliegen, hahaha...:grijns: !
 
NJE moet je echt zelf achter staan, ik persoonlijk hoef dat soort werk niet.
Ik heb inmiddels wel geleerd dat je niet alleen naar loon moet kijken, maar echt je leven naast het vliegen. Dan is geld niet alles.
Maar dat ik ook weg wil mag duidelijk zijn :D

Viper,

Wat dacht je van 6 dagen op, 5 thuis? Verder hangen we nauwelijks rond op vliegvelden, iets wat bij de meeste GA operators wel gebeurd. Een normale dag op de Excel is 3-4 legs, met een tot anderhalf uur turnarounds, tot in alle hoeken van Europa. Het grootste deel van de vluchten tussen 6 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds. Een soort longhaul rooster zonder jetlag. Misschien moet je er maar eens langer naar kijken?

Erik.


Edit: dit is natuurlijk vragen om... Nee, Flyboy is gelukkig getrouwd met Mrs Flyboy, die graag meevliegt...
 
Terug
Bovenaan