Airwork PBB Meeting

Ik neem aan dat er vast wel een delegatie van ons komt, maar ik doe zelf niet mee. Op het moment ben ik veel te druk met m'n ATPL theorie met straks examens etc. Dus helaas :D! Maar we zullen we zien wat de uitslag wordt :P!
Greetz!

Laatst bewerkt:
He mensen, we moeten ff de knoop doorhakken. 10 april is al over een week. Hopelijk laat Vicomte snel van zich horen. Dan kunnen we het snel eens worden over wat we gaan doen.;)

Ja vind ik ook. Aangezien ik door de week niet zo vaak op internet kan ...... graag een besluit :D! Ik stel voor dat we in eerste instantie uitgaan van Aviodrome en dan als VIcomte nog wat laat horen we daar nog ff over nadenken :D! En dan ff tijd afspreken. Lijkt me 't beste om bij 't aviodrome gewoon af te spreken. tenzij er veel mensen met de trein komen.......dan kan ik wel eerst naar station van Lelystad komen of zo en kunnen er paar meerijden.
Greetz!

Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat we in eerste instantie uitgaan van Aviodrome en dan als VIcomte nog wat laat horen we daar nog ff over nadenken ! En dan ff tijd afspreken. Lijkt me 't beste om bij 't aviodrome gewoon af te spreken. tenzij er veel mensen met de trein komen.......dan kan ik wel eerst naar station van Lelystad komen of zo en kunnen er paar meerijden.

Dit lijkt mij ook het meest verstandig aangezien het inderdaad al dichtbij komt. Ik weet nog niet zeker hoe ik ga reizen, waarschijnlijk wordt het met de trein.

Ik ga waarschijnlijk ook met de trein dan. Ik kom uit Soest, regio Utrecht. Zijn er nog meer mensen die daar in de buurt wonen?

Mag deze tijdens-vlucht-F-van-de-GVSS-"gecrashte"-en-21-april-aan-de-NLS-beginnende jongen nog mee? Ben wel beniewd welke gezichten bij de berichten horen en hoe het Aviodrome er uit ziet.

Ik hoor het wel!

Greetz!!

Nou die rondvluchten kunnen we vergeten, krijg net te horen dat deze op Lelystad gewoon 100% duurder zijn dan bij ons hier op Drachten(90 euries per half uur). Kun je beter een vette 172 huren.

Maar goed, dan moeten we het maar op het automuseum? houden, tenzij iedereen naar Friesland komt hmmm.

Laters.

Automuseum????? Dacht dat die dingen in 't aviodrome alleen maar rijden op 'n vliegveld (en liefst ook zo weinig mogelijk, want ze moeten vliegen :D)! Dan moeten we 't daar maar bij houden. Uur of 11 bij station Lelystad of zo?? Lijkt me mooie tijd. Ow enne.....ik kan trouwens 's avonds niet blijven i.v.m. verjaardag hier :S! Ff kijken wie allemaal met de auto komen etc....ik kan 3 man meenemen (max 4 in mijn oude bolide :D)!
Ow trouwens..........vicomte..........gefeliciteerd man!!! Echt super dat je in augustus mag beginnen!
Greetz!

Laatst bewerkt:
Wat zijn de plannen voor 's avonds? Ergens eten ofzo? Is het dan niet slimmer om niet al te vroeg naar Aviodrome te gaan..?

bij deze wil ik even meedelen dat ik ook kom zaterdag, ik neem wel iemand mee, hij zit ook in de augustus lichting :D alleen hij is nog niet aan gemeld op deze site maar ik neem aan dat hij welkom is :)

Correctie::

de hierboven genoemde persoon is inmiddels al wel geregistreerd hier onder de naam Nighthawk..
ik was alleen nog niet zo ver dat ik dat topic al gelezen had :D

Oorspronkelijk gepost door Mark86
Wat zijn de plannen voor 's avonds? Ergens eten ofzo? Is het dan niet slimmer om niet al te vroeg naar Aviodrome te gaan..?

Iemand? Niemand?

Ik moet trouwens zaterdag om 20:00 werken :rolleyes:.. geen vervanger kunnen regelen, dusja.. eventueel moet ik iets eerder weg

Edit: Nog wel een vervanger kunnen regelen, hehe, dus ik kan de gehele dag!

Laatst bewerkt:
yo dudes, ik 'moet' zaterdag zweven, volgens de JLO regeling ;), aangezien ik zondag en maandag moet werken kan ik dus niet op zondag gaan zweven, dit resulteert in zweven op zaterdag.

ik kan dus niet bij het aviodrome komen, helaas.

wat jullie wel kunnen doen natuurlijk is, mits er genoeg auto's zijn, even langskomen bij ZCFlevo :D, uiteraard wel even ZC Flevo mailen als jullie dit leuk lijkt, maar dan kan je aviodrome combineren met rondje zweven :grijns:, hoe bedoel je goed plan :p:!

gr.
wezz

Niet te vroeg lijkt mij ook goed plan, al kan ik dus niet hele avond en moet echt uiterlijk 2000 uur weg. Noem maar een mooie tijd.
Greetz Mattijn!

Terug
Bovenaan