Airwork bezoek aan Dutch Mil

Diana

Active member
Een nieuwe thread om te peilen of er een groep is samen te stellen die een bezoekje wil brengen aan Dutch Mil.

Bezoek is zeer goed mogeljik. Kwestie van namen verzamelen, datum kiezen en dan een keer een avond langs komen. Overdag is voor de meesten doorgaans wat moeilijker, bovendien hebbn wij dan minder tijd om te begeleiden. Een groep van ongeveer 10 personen zou het mooist zijn, dan houd je het een beetje overzichtelijk en kan iedereen zijn/haar vragen kwijt. Natuurlijk kunnen we bij voldoende belangstelling meerdere sessie organiseren.

De procedure is dat wij namen moeten hebben met geboorteplaats en datum. Dat gaat langs onze sectie Inlichtingen & Veiligheid om te kijken of jullie geen boefjes zijn, en dan kom je gewoon in je autootje naar Nieuw Milligen rijden; op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kom je dan binnen, wij wachten je op, geven een tour door de bunker en voila!

We hebben dus ca. 10 man nodig. Aanmeldingen via [email protected] en/of deze thread. Geboorteplaats en -datum hoeft in dit stadium nog niet. Ik meld terug in deze thread hoeveel mensen zich hebben opgegeven. Als er genoeg animo is prikken we een datum.
 
Mooi initiatief Diana & BS!!

Een bezoek aan de bunker draagt enorm bij aan het kweken van wederzijds begrip voor zowel vliegers als ATC. Ben zelf tijdens mijn NLS tijd een keer langs geweest en vakkundige rondleiding gehad van kpt. L. M. en voor mij was het zeker een opsteker! chapeau
 
Dutchmill

Dutchmill

Airworkers,

En als je het een beetje leuk plant kan je s'avonds nog een beetje blijven plakken in de Mess, en een biertje drinken samen.

Zeg maar de winter BBQ maar dan zonder BBQ:)

André
 
Er heeft zich al vlot een groepje gevormd. Ik ga nu in conclaaf over een datum (eerst bij DM, dan hier) in januari 2007.
Daarop vooruitlopend: als er mensen zijn die in januari op vakantie zijn of op bepaalde dagen zeker niet kunnen, meld dat dan alvast even: [email protected]

Ondertussen kunnen geïnteresseerden zich nog steeds aanmelden.
 
Ik heb ong. 20 jaar met WM op Dutch Mil gewerkt en heb hem af en toe nog op de freq, vandaar. Heeft ook veel op Teuge gevlogen, o.a. de parakist.
:radar:
Vliegt nog steeds veel op EHTE, Hans, maar sinds enige tijd ook op o.a. EHST, dus ook veel contact met EHGG. Waarom draait die radar-smiley eigenlijk links om:confused: ? En, andr'e André, Dutch Mil is met één L:mad: .
 
Vliegt nog steeds veel op EHTE, Hans, maar sinds enige tijd ook op o.a. EHST, dus ook veel contact met EHGG. Waarom draait die radar-smiley eigenlijk links om:confused: ? En, andr'e André, Dutch Mil is met één L:mad: .

Cool, ik spreek je nog wel. Die sweep kwam voor ons radarmenen het dichtst in de buurt, trouwes we hebben toch sinds 1994 al geen "sweep" meer.
 
Hallo,

Het clubje bezoekers komt op sterkte... Vanwege de feestdagen zal het toch januari worden. Ik check maandag even voor mijn rooster en dan volgt er vanzelf een datum. Natuurlijk kan dan niet iedereen, maar dan maken we later nog wel eens een tweede afspraak.

BS
 
Hallo,

Het clubje bezoekers komt op sterkte... Vanwege de feestdagen zal het toch januari worden. Ik check maandag even voor mijn rooster en dan volgt er vanzelf een datum. Natuurlijk kan dan niet iedereen, maar dan maken we later nog wel eens een tweede afspraak.

BS
Als je wilt, check ook ff mijn rooster voor januari. Wil ook wel meewerken.

FR:rt:
 
Terug
Bovenaan