Air Berlin zoekt copiloten!

Hey guys! Nice to be back.. Excuses voor mijn nogal ongenuanceerde uitspraak. Mijn Duitse ex vriendin in Ft Lauderdale heeft tijdens een 3 day trip mijn hele appartement leegghaald, mijn auto die op onze naam stond verkocht, en al mijn spullen buiten in de fik gezet.
Dit alles omdat ze het vermoeden had dat ik iets te vriendelijk geweest ben met een van mijn uiterst professionele collega's;) En ze woont al 20 jaar in de VS! Zo zie je maar...you can get the german out of germany, but you can never ever get the german out of the german!
Hopelijk wat begrip voor mijn post onder invloed van wat Heinekens en een nogal pissige bui! Ook al meende ik ieder woord. Heerlijk om lekker politiek INcorrect te zijn af en toe, maar dat is hier inderdaad niet echt de plaats voor..
Voor de rest alles goed guys, zal wat meer proberen te posten en in contact blijven met iedereen.
Got to love the US!
Cheers!
 
Dus de reden van je gedelete post waren:

1. Je ervaring met één persoon.
2. Je was onder de invloed van alcohol.
3. Je was in een "pissige bui".

Verder geef je aan dat je:

1. Ieder woord meende
2. Je het heerlijk vindt om af en toe lekker politiek incorrect te zijn alhoewel dat hier niet echt de plaats voor is.

Ik zou zeggen, dank je wel voor de excuses maar if you find yourself in a hole, stop digging.
 
Heel veel redenen waarom ik al 15 jaar weg ben uit NL..... Maar wel leuk om contact te houden met wat oude bekenden via Airwork! Mijn opinions over anderen of volken doen er niet zo veel toe. Daar hebben jullie Geert al voor! Jammer dat ik geen Nederlander meer ben en niet mag stemmen.. Damn it!
 
Terug
Bovenaan