Air Berlin zoekt copiloten!

Skyblazer

New member
Vers van de pers, vandaag in de Bild, paginagroot:

Air Berlin zoekt 120 copiloten! (en 700 stewardessen, m/v)

Liefst met Airbus of Boeing rating (maar als je die niet hebt, zou ik toch ff de site checken...:grijns:)

Solliciteren kan via: airberlin.com/jobs

Veel succes en geluk allemaal!:kerst:
 
Ja, die zijn al een poosje aan het werven. Stond al in het banen topic, maar als dit iemand aan een baan helpt kan het nooit genoeg gezegd worden natuurlijk.
 
En iemand een idee of er een manier bestaat om via interpersonal weer 'opnieuw' te solliciteren? Heb me een jaar of 3 geleden al ingeschreven op air berlin bij interpersonal, maar nooit wat gehoord. Krijg nu als ik klik op 'apply' de melding dat ik al op air berlin gesolliciteerd heb...

Dus...hoe krijg ik mezelf weer bovenaan de stapel?
 
Misschien moet je je eens aanmelden bij Stella. Die zullen binnenkort wel weer met een persbericht komen dat ze een "contract" hebben met Air Berlin, zo gauw als er iemand van Stella daar ooit wordt aangenomen. :grijns:

Cheers!
 
Je moet dan ff met interpersonal bellen en vragen wat de status is.
Heb het zelfde gehad, nadat ik gebeld had kreeg ik meteen een uitnodiging.

succes
 
@Viper1983,

Als jij nou voor die club naar ZRH gaat, mag ik dan jou baan? Wil ook wel eens met die beroemde mevrouw vliegen in een gave bak!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Alsof de Duitse collegas daar lekker veel aan kunnen doen.....

Cheers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een smerige opmerking, ook al is het misschien als grap bedoeld..

Nagasaki en Hiroshima zijn ''jouw'' volk ook nog niet vergeten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen uit Amerika ongenuanceerd? Mwha.... Heb zelf een tijd in Duitsland gewoond/gewerkt en heb dat als zeer prettig ervaren.

Vond deze wel toepasselijk==> :naund:
 
Zo en waar blijven onze censuristen nou?
Brownie, Yellow, Oranje, Rood en pimpelpaars?
Dit zou de kleur nu op jouw kaken moeten zijn fugging nerd
 
@ Longdart: Ik heb je reply verwijderd vanwege de vele klachten over je uitspraak. Werd gezien als kwetsend door sommigen. Persoonlijk was ik het daar wel mee eens.
 
Kunnen die moderators niet de bijnamen en plaatjes nemen van die helden uit The Unit. Die zijn veel stoerder.
 
OK mensen, de post wat misschien niet de meest leuke volgens sommigen, maar toch vind ik het leuk weer wat van LongDart te horen.

Fijn dat je ook weer wat post hier kerel!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Terug
Bovenaan