Fokker&Sukke
New member
Astana krijgt ERJ's, hebben ze nog niet F&S, dus vergeet het maar om samen met Eikie te vliegen, gaan wij wel samen.
BOER, you can be my wingman anytime...!
Astana krijgt ERJ's, hebben ze nog niet F&S, dus vergeet het maar om samen met Eikie te vliegen, gaan wij wel samen.
Ach, ik krijg zo'n 50 nog wel de lucht in. Weer op de grond krijgen is een ander verhaal, maar alleen omdat ik dat nog nooit gekund hebAstana krijgt ERJ's, hebben ze nog niet F&S, dus vergeet het maar om samen met Eikie te vliegen, gaan wij wel samen.
BOER, you can be my wingman anytime...!
Ach, ik krijg zo'n 50 nog wel de lucht in. Weer op de grond krijgen is een ander verhaal, maar alleen omdat ik dat nog nooit gekund heb
Nou nou nou, nou is het wel genoeg jongens....:huilt: Maar als je wilt Fokker&Sukke, mag je wel weer een keer naast mij zitten. Net zoals vroeger, kan je nog wat leren. Daarnaast kunnen we weer een keer samen kerst vieren!!! Zal kerst in Astana leuker zijn dan in IOM?? :dozey:
Groeten Supergrover...
Kan Air Astana niet mensen van Denimair inhuren? Zij kunnen het werk nu goed gebruiken en zullen stukken goedkoper zijn als KLC.
Verder is Denimair helemaal "up to speed' wat betreft hun procedures.
Maar voor wat betreft Fokker procedures, dat zou inderdaad een probleem kunnen zijn als het enkel om captains gaat. Maar ik dacht dat Denim ook op klm gebaseerde procedures gebruikte?
Snap er niets van dat het een discussie is binnen de KLM groep of het je "wel of niet past" om gedetacheerd te worden.
Niet van deze tijd, niet van deze wereld en... nog een paar dingen.
Wel salaris vangen en in deze barre tijden niet een keer flexibel zijn? Het lijkt wel of sommige mensen niet echt begrijpen hoe het werkt. Paar weken van de familie af is minder erg dan op straat staan en voor weinig in het buitenland werken.
Hadden we binnen de "Groupe AF" maar allemaal een Denim mentaliteit. Kunnen een hoop collega's wat van leren!!
Wat is dan die Denim mentaliteit;? Alles accepteren wat je opgelegd wordt? Vliegen in onveilige gebieden? Geen kritische vragen stellen aan het management?
Dus vanwege een handjevol reacties in dit topic, concludeer jij dat de gehele KLM groep inflexibel is? Haal die -out maar van je naam af, dan past 'ie beterSnap er niets van dat het een discussie is binnen de KLM groep of het je "wel of niet past" om gedetacheerd te worden.
Niet van deze tijd, niet van deze wereld en... nog een paar dingen.
Wel salaris vangen en in deze barre tijden niet een keer flexibel zijn? Het lijkt wel of sommige mensen niet echt begrijpen hoe het werkt. Paar weken van de familie af is minder erg dan op straat staan en voor weinig in het buitenland werken.
Hadden we binnen de "Groupe AF" maar allemaal een Denim mentaliteit. Kunnen een hoop collega's wat van leren!!
\De verwendheid van vliegers bij airlines waar veel dingen goed geregeld zijn en daarom als vanzelfsprekend worden gezien vond ik een schok en vind ik nog steeds iets waar ik regelmatig kotsneigingen van krijg.
Zeker in deze tijden waarin het maar de vraag is of we dit met zn allen zonder kleerscheuren overleven.
Beetje kort door de bocht... .
Het draait bij het gros om hele andere punten dan een 5-sterren hotel. Als je alles zou weten en de brieven zou hebben gelezen intern zou je er misschien ook anders over denken.
Wat is het verschil tussen vrijwillig je salaris terug geven en vrijwillig een half jaar van huis zijn? In beide gevallen help je de baas met het rondkomen en dus mogelijk je collega's. De vraag is, wat is voor jou nog acceptabel en wat niet? Dat jij mogelijk makkelijk 6 maanden op pad kan, wil niet zeggen dat dat voor allen geldt.Wow Eikie... t maakt wat bij je los.
Excuus als het overkomt dat ik er iedereen mee zou bedoelen. Degene die hem past trekke de schoen aan...
En nee, ik lever mijn salaris niet in. Beetje flauw argument, want daar gaat het niet om. Het gaat mij er om dat we bijna allemaal lid zijn van een cluppie dat gaat voor werkbehoud binnnen Nederland. "Onze" VNV doet prima werk en zorgt voor bijzonder goede regelingen in deze tijden.
Ik hoop dat we met zijn allen deze crisis kunnen uitzitten. Hier hoort flexibiliteit ten top bij. Als ik om me heen kijk en zie wat er gebeurd bij een aantal zeer grote airlines hoop ik enkel dat ons dat bespaart blijft. De onderste 500 van de senioriteitslijst op "lange onbetaalde vakantie" is iets wat al diverse malen bij de Majors in de VS is gebeurd.
Zou dan lullig zijn als dit door flexibiliteit voorkomen had kunnen worden.