AI 1107

Ervaren wil ik mezelf nog niet noemen, maar ik denk dat ik een antwoord heb op je vraag ;)
klas 1101 is sinds een tijdje minder dan 13 bv, het zijn er 6. Helaas hebben wij nog geen toewijzing gehad. over een week of 3 krijgen wij een briefing hierover en dan weten wij ook meer.
Wij zijn nou ook lekker aan het speculeren of het nou Port. of USA wordt, of we zelf mogen kiezen of niet, enz.

Dus dat antwoord hou je nog tegoed van mij ;)

Gtzzz visionfly
 
Ik had inderdaad al van een soort opsplitsing van de klassen gehoord van iemand die al is afgestudeerd.

Moet je dus nagaan, krijg je halve klassen. Nog erger : )

En even een vraag aan de ervaren NLS'ers:
Indien een klas uit minder dan 13 leerlingen bestaat, wie bepaalt en hoe wordt er bepaald of die klas naar Portugal of Amerika gaat?

CAE kijkt wat de beste bestemming/verdeling is t.a.v. doorstroming. NLS heeft bij ons wel een voorstel kunnen indienen.
 
Hallo daar! Ik ben momenteel ook ingedeeld voor de juli klas. Leuk om om alvast een beetje kennis te maken met mijn toekomstige klasgenoten. :)
 
Hallo daar! Ik ben momenteel ook ingedeeld voor de juli klas. Leuk om om alvast een beetje kennis te maken met mijn toekomstige klasgenoten. :)

Leuk, leuk, leuk! : )
Langzaam maar zeker begint het te lopen. Welcome to the club!

Toevallig geweest op de informatiebijeenkomst voor de financiering twee weken terug?


Ervaren wil ik mezelf nog niet noemen, maar ik denk dat ik een antwoord heb op je vraag ;)
(.......)
Gtzzz visionfly

Ik hou je zeker op je woord! : )
Trouwens, ik kon het niet laten op te merken dat je het hebt over "een tijdje minder dan 13" leerlingen, en vervolgens meldt dat het er nu 6 zijn. Betekent dat dat er ruim 7 leerlingen of meer uit jullie zijn afgehaakt in deze korte periode?!

CAE kijkt wat de beste bestemming/verdeling is t.a.v. doorstroming. NLS heeft bij ons wel een voorstel kunnen indienen.

Aha, maar wat zijn de factoren die zij laten meespelen dan eigenlijk?
 
Aha, maar wat zijn de factoren die zij laten meespelen dan eigenlijk?

Nouja.. bedenk maar voor jezelf wat doorstroming kan beinvloeden. Beschikbare instructeurs, beschikbare kisten en bezetting, het weer, etc....

Dus als ze zien dat het in Portugal niet zo storm loopt dan zullen ze waarschijnlijk wat meer mensen naar the States laten gaan dan naar Portugal. Nu is het 50-50 want het loopt gelukkig weer erg vlot in Portugal.
 
Heey allemaal,
Ik zit in 1011, en mij kamer komt vanaf begin juli vrij. Heb de grootste kamer die er is(30m²)
Heel veel spullen laat ik staan. Bijna compleet ingericht. En kunnen jullie overnemen voor een zeeeer lage prijs. Je kan natuulijk van te voren komen kijken. Je kan me mailen op [email protected]
Gr Dylan
 
Hi NLS'ers,
Is er een regeling wat betreft huisvesting? Niet financieel gezien, maar qua eventuele ruimte.
 
Kamer op de Opaal

Kamer op de Opaal

Hey juli klas,

Ook ik ga het eerste weekend van juli mijn kamer uit en heb spullen ter overname in de aanbieding!

Komt iemand van jullie op nr 696?

Het is sowieso een hele fijne toren en altijd rustig, wat niet overal is...
Dus relaxed als je hier terecht zou komen!
En de keuken is schoon!!! ook vrij uniek!

Het is mogelijk voor mij om mijn opvolger op te geven bij DUWO, dus als je geïnteresseerd bent laat het me weten. Je kan me mailen op [email protected] en anders zie ik jullie volgende week wel, dan is er toch introductie voor jullie klas?

Groetjes :)
 
Hangt wel een beetje raar sfeertje in die kamer van je ;)

Even terugkomen op de topic starter.
Wij hebben afgelopen week bericht gehad over waar we heen gaan en het is dus Amerika geworden. Wij hadden niet de keus.
Of dat bij jullie of toekomstige klassen wel het geval is weet niemand :)

Tot volgende week !
Gtzzz Visionfly
 
Hangt wel een beetje raar sfeertje in die kamer van je ;)

Even terugkomen op de topic starter.
Wij hebben afgelopen week bericht gehad over waar we heen gaan en het is dus Amerika geworden. Wij hadden niet de keus.
Of dat bij jullie of toekomstige klassen wel het geval is weet niemand :)

Tot volgende week !
Gtzzz Visionfly

De hele klas? Of een werden jullie opgesplitst en dan allebei verdeeld?
 
Even terugkomen op de topic starter.
Wij hebben afgelopen week bericht gehad over waar we heen gaan en het is dus Amerika geworden. Wij hadden niet de keus.

Ah, erg mooi voor jullie. Zijn er mensen die toch teleurgesteld zijn?

Jij zit als het goed is in 1101, als 1103 nou naar Portugal gaat, kunnen wij misschien ook lekker naar Amerika : ) (Ging het maar zo, al benadeel ik 1103)
 
Laatst bewerkt:
Pardon?! Zegt degene die een bart simpson dekbedovertrek heeft op z'n 21e... En kratten bier tot z'n plafond stapelt...

haha en bij deze is mijn reputatie down the drain ;)
dankje daarvoor ! :D
dat dekbed overtrek is dus uit pure armoede, die kratjes bier is om de pijn van de armoede te verzachten ;)
 
AI 1107 heeft haar eerste twee weken al achter de rug en is zelfs zover voor een eerste toets. We zijn in totaal met z'n 13'en (lekker getal) waarvan maar liefst 5 meiden.

De tempo zit er lekker in en we voelen 'm allemaal.
 
Morgen de laatste dag van de CBR examens, en dan op naar de USA:D + dit is tevens mijn eerste bericht. Altijd leuk zo'n primeur ;)
 
Terug
Bovenaan