AI 1005

Ik heb opzich wel interesse!
Maar is dit onderling te regelen of gaat het op inschrijving? Neem via een PB wel even contact met je op.

Groeten,
Timo
 
Dag allemaal,

Hier nog iemand die in Mei gaat beginnen. Ik heb mij alvast aangemeld op Hyves. Ik zal niet vertoeven in Hoofddorp maar in Heemstede (waar ik woon).

Alvast prettig kennis te maken.

Bastiaan
 
Goedemiddag!

Naast PH-ABC zit ik ook in 0909 en ook zit ik op de Opaal... Het zelfde verhaal geldt voor mij, heb spullen ter overname, waar je kamer al voor een groot deel klaar mee kan zijn! Dus, PM even als er iemand interesse heeft;)!

Groetenn
PH MVO
 
Beste PHABC,

ik had je post op het forum gelezen op het 1005-klas topic, ik heb wel interesse in jouw kamer, onze klas start op maandag 26 april, dus het zou zeer goed aansluiten op elkaar (h). Maar ik weet niet of er al mensen voor me zijn geweest, dus voordat ik heel veel vragen ga stellen, wacht ik dat antwoord nog wel rustig af.

Groeten,
Edwin
 
Huisvesting

Huisvesting

Beste 1005'ers,

Over 2 maanden, op 23 april heb ik mijn laatste examendag.
Ik heb gehoord dat jullie 26 april beginnen.
Ik zit net als PH-MVO en PH-ABC in klas 0909.

Bij deze stel ik mijn kamer dan ook beschikbaar!
De inboedel kan worden overgenomen voor een nader overeen te komen bedrag.

Heb je interesse, mail of bel mij dan even.

Met vriendelijke groet,

Bart Buitenhuis ai0909
[email protected]
0611620942
 
Huisvesting

Beste 1005ers,

Mocht er nog vraag zijn naar een mooie kamer : )...
Naast de kamers van PH-MVO, PH-ABC en Bart kan mijn kamer overgenomen worden.

Het gaat om een kamer van 26m2 op de BG van Toren 1.
Laminaat en inboedel kunnen worden overgenomen. Voor foto's en/of meer informatie kun je contact opnemen met: [email protected]

Alvast veel succes met jullie opleiding!

Met vriendelijke groet,
Dirk Heimans (0909)
 
Hallo 1005!

Ook ik zit in klas 0909 en mijn kamer kan net als mijn klasgenoten ook worden overgenomen. Het gaat om laminaat en inboedel. PM me als je interesse hebt!


Groetjes,

Sharon Vrouwe
 
een kamer nemen hier aan de opaal is echt superrelaxed hoor. Redelijke tijd opstaan, altijd op tijd (te laat komen vinden ze hier niet echt bepaald leuk, ondanks de rede), dichtbij school, goed leren en weet ik het wat... Geen gezeik van ouders =] Eigen tempo bepale.
 
ja idd daarom zit ik er ook aan te denken.. Ik heb in de loop van de week afspraken om te gaan kijken voor de inboedel enz. Zit jij ook in deze klas? of ga je binnekort al voor de praktijkgedeelte weg?

gr, fer
 
Terug
Bovenaan