Afvalpercentage Airworkers

dat klopt als ik van uit mijn ervaring kijk vind ik het gewoon prettig om met andere mensen er over te praten en de informatie te delen dan weet je wat je te wachten staat maar ik blijf er ook bij dat de mensen die hier echt vaak op airwork zijn ook echt beter de selectie doorstaan dan iemand die zo maar even gaat je krijgt hier gewoon een pak info waar je als je gedreven bent gewoon veel aan hebt. want ik denk dat als je de cijfers van airwork naast de echte cijfers van de klu kon leggen dat je zou schrikken. want ik heb gevraagt aan de mensen van de selectie wat er door gaat dat zijn er 6 op de 1000 dat zijn er niet veel dan moet je eens kijken wat airwork members het goed doen.

gr tim
 
ja dat is waar maar als je kijkt denk ik dat er zo'n 70% op po1 al af valt. ik weet zeker dat jij bij po1 ook niet met veel door was dat komt omdat iedereen denkt van dat doe ik wel even. ik was ook maar door met nog 2 andere mensen van de 20 dus ik denk dat de p01 de grootse strop is. wat denken jullie

gr tim
 
PO1 hakt er flink in inderdaad, wij hadden maar weinig man destijds (eind 2003), 5... maar ik was de enige die door ging, dus toch al 80%.

en dan is de GVSS meestal ook een flinke slachtpartij waar 50% of meer er vaak toch wel aan gaat (bij mij 75%, 2 vd 8 over, en die andere jongen zat bij PO2 weer bij mij en viel er op af)

dus dan zijn er al honderded afgevallen om te komen waar ik nu zit.

Maar ja, medisch nu he, heb ik geen controle over...
 
he tomcat meld mij even aan op je msn lijst dan houden we contact over de selectie ik zit nu op de intake van gvss maar dat moet wel lukken mag ik hopen

gr tim
 
Nou vrees ik dat die 85 procent niet helemaal klopt, ik weet namelijk nog wel wat airworkers die bij de MLD zijn afgevallen... Ik PM je er wel over als ik meer tijd heb.
Greetz
 
Oorspronkelijk gepost door timmydeinum
want ik heb gevraagt aan de mensen van de selectie wat er door gaat dat zijn er 6 op de 1000 dat zijn er niet veel dan moet je eens kijken wat airwork members het goed doen.

gr tim

denk eigenlijk dat het erg voor de hand ligt dat airworkers het beter doen ( ben helaas dan wel zelf afgevallen tijsdens gvss, maar dat terzijde) deelnemers met een hoge motivatie zijn veel geintreseerder in alles was met vliegen te maken heeft. en komen zo waarschijnlijk vrij snel hier terecht (evenals andere plaatsen waar ze meer over vliegen kunnen vinden) .
of is dit nu een heel vreemde hypothese ???

gr Robur

ps. dus wel de comlimenten aan dit forum blijukt wel een geweldig medium te zijn
 
Als ik nu een korte conclusie mag trekken van de berekeningen zou je kunnen zeggen dat het bijna precies 50-50 is of een Airworker het haalt of niet.
Waarvan nu 13% nog onbepaald is...maar statistisch gezien 100% er van zal halen...

Toch??
 
Oorspronkelijk gepost door Ears
dat het bijna precies 50-50 is of een Airworker het haalt of niet.

ik heb nog een paar berekeningen gedaan, eentje alleen meetellend mensen die voor het einde van de PVS meededen,

dan kwam ik op 114 man uit, en een slagings kans (voor hele selectie) van 33% (1 op de 3 airworkers)

ook nog met alleen mensen die voor of vlak na PO1 lid werden, dan waren er 99 mensen die in aanmerking kwamen en een slagingskans van 26%

dus 1 op de 4 airworkers zou het dan halen

Is nog altijd beter dan 3 op de 100 aanmeldingen ;)

bij die laatste variant viel 20% af op PO1, 40% (van de nog overgebleven 79) af op GVSS, 3% (van overgebleven 57) af op PO2, 29% (van overgebleven 55) op medisch en 20% (van de overgebleven 29) op de PVS
 
waaruit :D?! Tuurlijk joh, wees niet bang :D. Hoe is 't verder daar? Al druk aan het solliciteren? Hier bevalt het nog steeds super.
Greetz
 
Terug
Bovenaan