André
Member
Welke weg te gaan? 1 van de Mogelijkheden
Welke weg te gaan? 1 van de Mogelijkheden
Ok mensen, ik zie dat er vraag naar is welke weg ik ben gegaan. Hier komt ie dan.
1. JAA PPL halen bij Orlando Flight Training in Orlando (duurt zo'n 4 weken als je een beetje gas geeft).
2. Aandeel kopen in de Katana Flyers en goedkoop uren maken in NL terwijl je gewoon een baan hebt en dus geld verdient zodat je alles ook nog een keer kan aftrekken van de belasting.
3. Residential ATPL doen in Florida, (NAC in mijn geval maar het kan ook via OFT) Je kan natuurlijk ook de Distance Learning weg gaan maar dan moet je wel heeeel veel zelf dicipline hebben.
4. Terug in NL IR, CPL, ME-IR doen bij Singles & Twins (erg goed les voor de laagste prijs en nog belangrijker...GEEN BS VERHALEN) en tegelijkertijd gewerkt zodat er ook in deze tijd weer centen binnen kwamen.
5. MCC gedaan bij CAE in hoofddorp (is volgens mij wel handig wanneer je ook nog een keer een grading moet doen op een normale 737 SIM )
Ik zeg niet dat het DE weg is, het is een mogelijkheid. Er valt nog een klein beetje te besparen op het CPL en ME VFR traject wanneer je dat in de USA zou doen. Maar wanneer je in NL een baan hebt kan je het net zo goed hier doen omdat je dan wel Positive Cashflow hebt en het kan aftrekken van de IB.
Succes met de keuze!!
:radar: André :radar:
Welke weg te gaan? 1 van de Mogelijkheden
Ok mensen, ik zie dat er vraag naar is welke weg ik ben gegaan. Hier komt ie dan.
1. JAA PPL halen bij Orlando Flight Training in Orlando (duurt zo'n 4 weken als je een beetje gas geeft).
2. Aandeel kopen in de Katana Flyers en goedkoop uren maken in NL terwijl je gewoon een baan hebt en dus geld verdient zodat je alles ook nog een keer kan aftrekken van de belasting.
3. Residential ATPL doen in Florida, (NAC in mijn geval maar het kan ook via OFT) Je kan natuurlijk ook de Distance Learning weg gaan maar dan moet je wel heeeel veel zelf dicipline hebben.
4. Terug in NL IR, CPL, ME-IR doen bij Singles & Twins (erg goed les voor de laagste prijs en nog belangrijker...GEEN BS VERHALEN) en tegelijkertijd gewerkt zodat er ook in deze tijd weer centen binnen kwamen.
5. MCC gedaan bij CAE in hoofddorp (is volgens mij wel handig wanneer je ook nog een keer een grading moet doen op een normale 737 SIM )
Ik zeg niet dat het DE weg is, het is een mogelijkheid. Er valt nog een klein beetje te besparen op het CPL en ME VFR traject wanneer je dat in de USA zou doen. Maar wanneer je in NL een baan hebt kan je het net zo goed hier doen omdat je dan wel Positive Cashflow hebt en het kan aftrekken van de IB.
Succes met de keuze!!
:radar: André :radar: