Zojuist te horen gekregen dat er een deel van AP&M, begonnen in 2008, is aangenomen. Om hoeveel personen het gaat weet ik niet.
Aangenomen is iets anders dan in dienst treden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist te horen gekregen dat er een deel van AP&M, begonnen in 2008, is aangenomen. Om hoeveel personen het gaat weet ik niet.
Aangenomen is iets anders dan in dienst treden.
Voor de beeldvorming:
De mensen die eind 2006 aan de KLS begonnen waren eind 2008 klaar en deden toen selectie bij KLM, en zijn nu(okt. 2011) 3 tot 6 maanden in dienst bij KLM.
Simpel rekenen leert mij dat de huidige wachtlijst dan pas over een maand of 35 leeg is?
Of reken ik nu helemaal verkeerd?
Als dit de trend is wel ja. Echter er is een scherpe toename in pensioneringen komende jaren. Dat kan wel voor verandering zorgen. Maar het blijft luchtvaart
Nosig,De MD11 wordt vervroegd uitgefaseerd zonder dat er vlootuitbreiding tegenover staat, om zodoende te kunnen besparen. Hierbij krijgen ter uitzondering de MD11 vliegers voorrang bij het bieden naar andere functies. Zegt genoeg?
Nosig,
Geen vlootuitbreiding??
Ik weet het niet hoor, maar ik zie toch echt:
4x 333 (3x 2012 / 1x 2013)
1x 332 (2013)
3x 773 (2x 2012 / 1x 2013)
En dat in de periode waarin de M11's uitgefaseerd (gaan) worden (2012 & 2013)...
Dus dat de M11 uitfaseren zonder dat er iets voor terugkomt is mijns inziens niet geheel juist.