smoke
New member
Het is onzin om te stellen dat je nooit over een dode motor mag draaien.
Dan zou trouwens de helft van alle non standard N-1 procedures waar een bocht in zit in de praktijk zowiezo niet gevlogen kunnen worden. Wat ga je dan doen, over de live engine naar een berg draaien? Veel succes emee.
Het is natuurlijk niet altijd verstandig om over een dode motor te draaien, bijv. N-2 op een 747 en nog wat controleability problemen erbij en het is netjes als het even kan om alleen maar bochten over de live engine te maken. Maar soms gaat dat niet, en het kan gewoon met de juiste snelheid.
Dan zou trouwens de helft van alle non standard N-1 procedures waar een bocht in zit in de praktijk zowiezo niet gevlogen kunnen worden. Wat ga je dan doen, over de live engine naar een berg draaien? Veel succes emee.
Het is natuurlijk niet altijd verstandig om over een dode motor te draaien, bijv. N-2 op een 747 en nog wat controleability problemen erbij en het is netjes als het even kan om alleen maar bochten over de live engine te maken. Maar soms gaat dat niet, en het kan gewoon met de juiste snelheid.