Zuivere koffie?

Jacco

New member
Hi allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort mijn PPL te halen. Nu wil ik dit modulair doen, maar kom niet verder dan Dutch Aviation Partner en Executive Flight, wat volgens mij twee identieke bedrijven zijn.

Ik kan niet zoveel reviews vinden op Airwork, maar op http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=10718 klinkt het helaas niet al te best.

Verder zou het een modulaire oplossing zijn, die naar eigen smaak in te vullen is, maar in de algemene voorwaarden staat toch echt:
19.1
De duur, locatie en volgorde van de opleiding worden door ExecutiveFlight ingepland.
ExecutiveFlight behoudt zich het recht toe hiervan in redelijkheid af te wijken aangezien haar
business- concept eruit bestaat die wederpartijen te selecteren die op enig moment de beste
prijs/kwaliteits verhouding kunnen bieden voor haar afnemers.

En
13.1
Alle door ondernemer verrichte handelingen en werkzaamheden geschieden voor rekening en
risico van de opdrachtgever.

zint mij ook niet zo.

Hebben jullie recentere ervaringen met deze partij?

En weten jullie nog een partij die aan modulaire PPL doet?

Thanks!

Groetjes,


Jacco
 
Hoi Jacco,

Stuur me gerust een PB-tje.
Ik heb zelf goed contact gehad met Executive, maar uiteindelijk andere wegen gevonden én bewandeld die naar Rome leiden.

Mvgrt,
Chris
 
Als je in de buurt van Hilversum woont zou je kunnen kijken bij Vliegschool Hilversum en bij Dwarf.
Voordeel van Hilversum is dat er 3 banen zijn, heel vaak goed vliegbaar weer voor opleidingen
 
voor wat het waard is

voor wat het waard is

Die stuff is bijna 10 jaar geleden gepost, en bij mijn weten door cocurrenten omdat ze heel voordelig zijn! (toen halve prijs). PB mij voor mijn ervaringen, want die zijn goed. Ik sta overigens ook op de site bij de testimonial page: https://www.executiveflight.nl/testimonials/ En nee, ik heb geen aandelen in die toko.
 
Ik zit bij Vliegclub Rotterdam voor mijn PPL en ben zeer tevreden.
Ik weet wel dat we bijna vol zitten maar, ik raad je aan om een proefles te nemen en het te ervaren.
 
Back
Top