dit stond vandaag op luchtvaartnieuws:
"MADRID - De Spaanse luchtvaartmaatschappij Iberia speelt handig in het op recente faillissement van concurrent Air Comet. De onderneming heeft aangekondigd vaker te gaan vliegen naar de Air Comet-bestemmingen Lima, Buenos Aires, Bogota, Havana en Quito. Maandelijks gaat het om twintigduizend stoelen extra op vluchten tussen Madrid en de diverse Latijns-Amerikaanse steden."
ik vraag me af wat het marktaandeel van de AF-KLM groep op latijns amerika is. volgens mij niet zo groot. lijkt mij dan ook voor de hand liggend om ook je pijlen als groep hierop te gaan richten omdat dit ook een potentiele groeimarkt gaat worden (net zo als het oosten)
ik weer wel dat de quito vluchten een goud mijntje is voor de klm.
wie het weet mag het zeggen
"MADRID - De Spaanse luchtvaartmaatschappij Iberia speelt handig in het op recente faillissement van concurrent Air Comet. De onderneming heeft aangekondigd vaker te gaan vliegen naar de Air Comet-bestemmingen Lima, Buenos Aires, Bogota, Havana en Quito. Maandelijks gaat het om twintigduizend stoelen extra op vluchten tussen Madrid en de diverse Latijns-Amerikaanse steden."
ik vraag me af wat het marktaandeel van de AF-KLM groep op latijns amerika is. volgens mij niet zo groot. lijkt mij dan ook voor de hand liggend om ook je pijlen als groep hierop te gaan richten omdat dit ook een potentiele groeimarkt gaat worden (net zo als het oosten)
ik weer wel dat de quito vluchten een goud mijntje is voor de klm.
wie het weet mag het zeggen