Your stick, my stick?

Aah, Capt. K.

The Mile High Club. Leuk om hier op Airwork eens een kleine enquete te houden.
Wie is er lid van de Club?. We gaan er gemakshalve van uit dat de lezertjes weten waarover het gaat.

Ik zal aftrappen.

Arthorizon. Lid sinds 1979.
Venue, 707 first Class Cabin, last row.
Alt. FL.310
UTC, 02.00
Partner in crime, Latere echtgenote.
Bijzonderheden, Dagje rugklachten gehad.

Wie volgt?

Cheers
Art
 
@Art

Een heer van stand praat hier toch niet over! Let alone die denkt
Waarschijnlijk dat de Mile high club een burger eten op Denver International!
 
1979? Toen speelde ik nog met Lego.

Nee, pas in 1995 werd het gedaan.

In een C172 boven Ohio, op een middag met een scharrel uit een lokale stripclub.

De hoogte, tsja, dat was geen punt. En ik was PF.

Bijzonderheden, de eigenaar van de Cessna was een blue-grass singing bible-belt devote.
 
Milehigh: I hate to burst your bubble, maareh...

http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Mile

"A mijl is a eenheid van lengte, gewoonlijk gebruikt aan maatregel afstand, in een aantal verschillende systemen, het omvatten Keizer eenheden, De gebruikelijke eenheden van Verenigde Staten en Noors/Zweeds mil. Zijn grootte kan van systeem aan systeem variëren, maar in elk is tussen één en tien kilometers. In eigentijdse Engelse contexten, mijl verwijst het meest meestal naar internationale mijl van 5.280 voeten, 1,760 werven, of precies 1,609.344 meters. Nochtans kan het ook naar één van beiden van het volgende voor specifiek gebruik verwijzen:

De V.S. onderzoeks mijl (ook gekend als De V.S. statuut mijl) van 5.280 onderzoeks voeten welke lichtjes langer is bij ongeveer 1,609.347 219 meters (1 internationale mijl is precies 0.999 998 onderzoeksmijl).[1][2]
internationaal zeemijl van precies 1.852 meters (ongeveer 6.076 voeten). "

Internationaal gezien mag je dan misschien hebben geparticipeerd, maar aangezien we in de luchtvaart voornamelijk werken met nautische mijlen/nautical miles ofwel zeemijlen, kom je toch een kleine 576 voet te kort!!!
Er zit niets anders op dan je lidmaatschap te vernieuwen en ik moet je dan ook vragen je huidige membershipkaart tijdelijk in bewaring te geven bij de voorziter!

MG is trouwens geen lid :traantjes Mevrouw Glorie is wat verlegen!
 
I stand corrected.
Mea culpa!
Moet toch maar eens een poging wagen misschien....
 
Back
Top