xbox360/ps3

Whoop whoop

New member
Hey ho. wil eigenlijk 1 van deze 2 (of beiden) in de USA kopen. Behalve een andere stekker zijn er andere problemen te verwachten als ik ze in de UK wil gebruiken? Hoor dat de spelletjes dan ook in de USA gekocht moeten worden, maar dat is geen probleem, ben er toch zo'n 2 keer in de maand.
is bijvoorbeeld de dvd speler (hd voor xbox en blu ray voor ps3 regio vrij??)
 
Heb geen ervaring met PS3/Xboxen maar op de Wii maakt het wel uit. NTSC games werken niet op een europese PAL Wii, tenzij je ze ge WiiKey'd hebt en dan kan je ze nog "Bricken". Zou me kunnen voorstellen dat op de andere consoles ook zoiets bestaat.

HD-DVD en BluRay hebben geloof ik een andere regio indeling dat SD-DVD's. Ik weet niet of US/Europa in dezelfde regio zitten. Verder hebben de HD formaten ook andere output signalen (1080p/24fps b.v.) en dat moet je tv ook maar kunnen trekken. Ik weet niet of daar tussen USA/Europa/Japan nog verschillen in zitten. Anders is analoog 1080p via component nog misschien een oplossing. Verder krijg je misschien nog problemen met HDCP, afhankelijik van je tv.
 
Ook ik heb geen ervaring met PS3 en XBOX 360. Wel heb ik mijn PS2 meegenomen naar Amerika en daar werkte inderdaad maar 1 spel (waar ik voor het opstarten kon kiezen tussen PAL en NTSC). De rest werkte niet. In NL kan je als je goed zoekt vrij goedkoop een PS3 bij een nieuw telefoonabbonnement krijgen :p
 
PS3 + HDTV and Blue R dvd speler !!! rocks for when ur sitting reserve, cold winter nights or ur just tired of listening to your wifes bullshit...

... not that I would know though....

FD
 
Whoop!

Alles goed?

Ik heb in december '06 een PS3 uit Houston meegenomen. Had m gepre-ordered bij Circuit City (schuin tegenover de Target). Meegenomen naar NL. Stekker is Amerikaans maar voeding wordt automatisch omgezet. Je hebt dus alleen zo'n verloopstekker nodig en hij werkt. De Games had ik in NY en Dallas gekocht bij EB Games of Game-Player...deze hebben veel spellen en ook een hoop tweedehands.
Tegenwoordig kunnen er ook NL spellen in na een software-crack...weet deze alleen niet te vinden.

Ik heb zelf een maandje met de PS3 gespeelt en hem toen op ebay gezet in januari....en een 100% winst marge gepakt! :) :) :) :) .....you've gotta love Long-haul!

Succes!

Mzzl
 
thanks for the tips boys!!


Ja klinkt goed Basic.
Alles verder dikke prima hiero. Kunt het haast geen werk noemen!
Btw Hoe doe jij het commuten, ga je vaak met de KLM? Enneh, accepteren ze het internet confirmatie nummer van de ID90 of moet je met papieren tickets naar hun desk lopen.
Moest laatst terug naar Nederland maar ben niet echt op de hoogte wat we niet/wel kunnen doen.

Oftewel, ik sta voor de BA balie en vlucht is volgeboekt, hopen op de jumpseat.
Is het niet makkelijker om gewoon direct naar de KLeM desk te lopen met je papieren ticket, of is dat niet de juiste procedure?
 
Commuten is goed te doen..... ons moederbedrijf begint alleen wel wat lastig te doen nu met deze nieuwe E-tickets.
Je moet gelist staan anders wordt je geweigerd. Als vlucht vol is en je hebt een koffer om in te checken dan moet je deze eerst weer gaan halen in Arrivals en opnieuw inchecken...... ik weet het....gaat nergens over.

Je kunt altijd je E-tickets laten uitprinten bij Stafftravel in T4 en dan gewoon met de KLM mee of BMI. Daar hebben ze gelukkig ook niet die achterlijke regel met je koffer.
Ik doe een hoop LGW trips.....en heb nog steeds mijn "orange"-stafftravel ( sssssstt!) dus die gebruik ik ook nog steeds.

Over het algemeen is het commuten wel goed te doen....London - Ams is natuurlijk een stukje van niets vergeleken met GLA, EDI en bijv. Bermuda, Geneve, Parijs of waar onze collega's allemaal wel niet wonen! :)

Mzzl
 
Amsterdam is idd een van de beste plekken om vandaan te commuten. Veel vluchten met BA, KLM en BMI en je kan ook nog naar RTM of Eindhoven. Ben zelf nog nooit achtergebleven ( kan Basic T niet zeggen :grijns: ) en KLM bied ook nog wel eens de jumpseat aan als het krap wordt.

Al met al goed te doen.
 
Pffff ben ooit eens 3 dagen in Chicago stuck geweest als nonrev.... Was nummer 45 op de lijst (geen geintje).

Anyway, PS 3 is de beste uitvinding ooit. Lekker demo's downloaden en spelen op HDTV met een goed surround system is priceless. Als het te koud is om naar de bar te lopen om de hoek de ideale oplosisng.

FD
 
:rt:

Beide hebben zo hun voor- en nadelen.

De ps3 is lekker stil. Die hoor ik niet als die aanstaat en ik speel bijvoorbeeld Dirt. Als ik Dirt op mijn 360 speel dan lijkt het alsof iemand naast mij het tapijt stofzuigt! Komt misschien omdat het de X360 Elite is maargoed.

HD-DVD wordt em niet waarschijnlijk, BluRay wel.
Viper1983, maar steeds meer grote bedrijven die invloed hebben stoten hd-dvd af.

Als je het geld hebt, neem ze beide. Dan merk je vanzelf na het spelen van de demo's wat je het mooist lijkt etc.

Zo niet, kies een ps3.
Voordeel 360: rumble in controller. De ps3 heeft nog geen dualshock 3 voor de export maar dat komt ergens dit jaar.

Voor de echte details over regiovrij etc. moet je denk ik even bellen of mailen naar een gamewinkel. Die weten het vast wel.
 
Back
Top