Woonruimte LHR

Hallo,

ik heb een tijdje daar gewoond. In Hayes, maar dat zou ik zelf geen tweede keer doen. Ik weet niet voor hoe lang je woonruimte nodig hebt, maar de omgeving is erg duur en vaak willen ze een minimum van 6 maanden op een huur contract.
Een aantal mensen dat ik ken woont in Windsor. Oook niet goedkoop, maar wel gezellig qua uitgaan, winkelen, etc. Ook verbinding met LHR is goed, gewoon de M4 afrijden en je bent er. mbt tot verkeer zou ik proberen te vermijden om de M25 te moeten gebruiken. Daar zijn tot het einde van dit jaar grote werkzaamheden ivm T5 en nieuwe op/af ritten. (Werkzaamheden zijn op M25 tussen M3 en M4 als je een kaart bij de hand hebt).

Ander alternatief is een bed 'n breakfast. Vaak kan je een speciaal tarief regelen als je er langere tijd zit.

Wat ik eerder zei, ik weet niet voor hoe lang of wat je budget is, maar succes met zoeken.

gr C
 
hey brabo

toevallig R van K? OAT tot vorig jaar dec of zo?

stuur eens een pmtje als je zin hebt. ben je emailadres kwijt.

groet
Jax
 
Thanx for de info. Zat zelf ook inderdaad aan windsor te denken. Iemand ervaringen met het stadje Maidenhead? daar zag ik iets goedkopere kamers....
Jax check je PM maar eens ;)
 
Back
Top