Woonruimte gezocht in de buurt van Manchester

Koning Lucht

Well-known member
Hallo,

Titel zegt genoeg.

Zoek woonruimte in Manchester.

Voor over ongeveer een maand.

Iemand ideeen?

Groet Koning.
 
Hmm,

Misschien moet ik maar een andere avatar nemen, eentje met een mooie blonde vrouw erop ofzo...

Groet Koning
 
Yo,

Ook ik heb Koning als huisgenoot gehad.......... Hij snurkt idd niet, daarvoor in de plaats heeft ie wel hele mooie slaapkledij:D :D :grijns:

Gefeliciteerd Barney....

Mzzls Steef
 
Ook ik heb deze aankomend Skipper als huisgenoot gehad. Was blij dat ik met EL Stevo op de kamer lag.

Legendarisch waren de Hollandse pannenkoekenavond en het moment dat hij zijn ouders zijn kamer liet zien. Hoog Playboy gehalte daar in zijn kamer. Hij beweert nog steeds dat zijn huisgenoten dat gedaan hebben :D :D :D .

Voor de rest als die slaapt valt die wel mee. :grijns: :grijns:

AJ737 aka Steak Potatoe :grijns:
 
Hahahahhaa,

Ik vergeet nooit die gezichten bij het binnentreden van die slaapkamer.. hehehe Uiteraard hadden de medebewoners hier niets mee te maken ...:grijns: :grijns: :D

Steak Potatoe...... PFF water loopt langs mijn mond. Toch wel erg als je niet eens meer je bestelling hoefde te doen, omdat zij gewoon je gezicht herkenden.

Nogmaals Barney, gefeliciteerd met je job. 757 Is een waanzinnig ding.... Ik heb ervoor gekozen om naar een kleiner toestel te gaan.

Ciao hooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii long tall Ernie
 
Back
Top