Wonen rond Wien Schwechat

Ik woonde in de dr. Karl Rennerstrasse in Fischamend. Dat is die grote kazerne achter de Plusmarkt. Daar wonen veel vliegers van Austrian, Niki en Skyeurope. De makelaar is Dominik Immobilien. www.dominik-immobilien.at

Fischamend is een klein dorp met één kroeg, maar daar komt alleen een handjevol locals. Ik hield van de ruimte die je er hebt. Je knalt je auto meteen voor de deur, en achter mijn huis waren meteen bossen en weilanden waar je kunt joggen en mountainbiken.

Het voordeel van Fischamend is dat je binnen 10 minuten op de parkeerplaats bij het Office Park staat. Als je uit wilt gaan kun je het beste de S bahn van Fischamend naar Wenen nemen. Als je rond het vliegveld wilt wonen zou ik kiezen uit Fischamend of Schwechat, zo zit je toch nog dichtbij de stad.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Succes!
 
Ga toch gewoon de stad in!

Dat stomme Fischamend is niets te beleven man! Zoek in Wenen een tijdelijk hok.
Je bent met de bus in 25 min op het vliegveld vanuit het Schwedenplatz of Westbahnhof.
Zitten veel NL'ers daar. Voor hoe lang moet je iets hebben?
Je kan altijd eens kijken in de buurt van het AKH (Algemeines Krankenhaus), daar zitten veel studenten woningen.

Ik woonde in het 2e bezirk, bij het Donau Insel. Als je er komende zomer ook nog zit, zit je daar heel goed! Kroegen/restaurants aan de Donau en heerlijk de ruimte om te zwemmen/sporten.

succes!
 
Je moet zeker niet naar Fischamend of die andere dorpen in de omgeving, dan word je gillend gek. Probeer een Immo-bazar te scoren bij de kiosk op de luchthaven als je een keer op VIE bent . Huren in Wenen kan duur zijn: je moet vaak 2 tot 3 maanden huur als bemiddelingskosten betalen. Maar in Wenen is veel meer te beleven dan in zo'n dorp.
 
^-^ Ja dat is ook waar, ik heb destijds onze woning via de austrian intranetsite gevonden. Woonde in het 23e bezrirk voor 500euro per maand ongeveer (72m2)

Moet je voor FR naar VIE verhuizen Jumbo ?
 
Back
Top