WK titel naar Nederland?

Ik denk dat het moeilijk is.. maar ze hebben nu wel een grote kans! En ik ben benieuwd of we nou echt duitsland krijgen; spanje heeft nog niks laten zien maar is wel heel goed!

Ik hoop een mooie finale met spanje al denk ik duitsland. ;)
Morgen winnen ze trouwens wel!:)
 
Ik hoop echt dat we in de finale komen, maar ook hier geldt weer: '' Verkoop de huid niet, voordat de beer geschoten is.''

Stiekem hoop ik niet dat we tegen Duitsland komen, mochten we morgen doorgaan :eek:. Ik heb al vaker een finale NL-DU gezien en ik kan het psychisch niet meer aan. Tenzij we winnen:grijns:. Dan laten we ze het even weten.
 
Ze kunnen niet anders!!!!!!!, want het bier staat al koud, de scooter is oranje gespoten en ons huis kan niet zo blijven na een nederlaag.

Maar wat als ze dan zondag winnen?
Ik sta nog steeds om 7uur op.
 
Last edited:
Ik ga dinsdag avond met een paar airworkers de wedstrijd kijken bij mij thuis in Amsterdam. Als er meer airworkers een biertje mee willen pikken; PM maar. Hoe meer zielen hoe meer vreugde :)
 
Tuurlijk gaat NL winnen!
En de finale staat toch ook al lang vast.
Dat wordt gewoon weer een lekkere ouderwetse NL-DLD, met veel rode kaarten, schoppartijen, spugende lama's en penalty's.
En in tegenstelling tot '74 pakken we ze dit keer: NL wint de finale door een goal van boskabouter Sneijder (opnieuw met het pannetje) in de laatste minuut van de verlenging: 2-1

Wie moet er trouwens vliegen tijdens de finale? Dat is pas lullig! Wedstrijd van de eeuw en jij zit lekker op 10km hoogte een beetje met de HF te spelen...

m1cz3ieav0ag.jpg
 
Ik sta op reserve tijdens de finale... maargoed, grotendeels van mn collega's die weten niet eens wat voetbal is nu NZ en Oz eruit liggen, dus dat komt wel goed.
 
NED - DUI

NED - DUI

Ik ben er helemaal klaar voor. Eerst vanavond langs Uruguay, en dan afrekenen met het nationale trauma van de oudere generatie. De revanche van '74 en '78. Doe mij Duitsland maar in de finale, it's our time to shine! HUP HOLLAND!
 
Ja K*t! Heb de kwartfinale Ned-Bra ook al boven de oceaan gehangen met Jack van Gelder op de HF, nu moet ik zondag middag ook weer terug vliegen uit Houston. Geloof dat het boarden midden tijdens de wedstrijd is, dus rustig luisteren is dan ook niet mogelijk.
Maar, ik heb nog hoop. Vrijdag reserve, dus als de goden mij gunstig gezind zijn mag ik met een extra vlucht naar Jo'burg.
(fat chance, but a guy can dream....)

Voorspelling vanavond. 3-1 winst. 2 doelpunten van Persie die het vertrouwen gaat terugbetalen.
 
Vanavond eerst maar eens overleven, ben bang dat veel Nederlanders Uruguay onderschatten ze staan natuurlijk niet voor niets in de halve finale! Met de finale land ik om 1800 NL tijd in Doha vanuit Manchester dus dat wordt een rechtstreekse rit naar de kroeg en hopelijk op de klompen de kroeg in :D
 
Na een belachelijk vertoning (2e helft) van de Braziliaanse elftal hoop ik op een mooie finale NL x DE.

hup Holland!!
 
Na een belachelijk vertoning (2e helft) van de Braziliaanse elftal hoop ik op een mooie finale NL x DE.

hup Holland!!

He Brasileiro, zijn er daar nog televisie`s het raam uitgegooid na de wedstrijd, zoals de commentator hier had voorspeld?:grijns:

Mijn voorspelling voor vanavond: 3-1 voor Nederland.


Grtz
 
Mijn voorspelling is 1-1 na 90 minuten en 2-1 voor Nederland in de verlenging want ik vrees toch een beetje onderschatting, net als bij Rusland op het EK.. Finale daarna tegen Spanje!
 
He Brasileiro, zijn er daar nog televisie`s het raam uitgegooid na de wedstrijd, zoals de commentator hier had voorspeld?:grijns:

Mijn voorspelling voor vanavond: 3-1 voor Nederland.


Grtz

Ja en niet te vergeten, de mensen zelf er achteraan!! Wat een OH is die Snoeks toch...:rolleyes:
 
Ja en niet te vergeten, de mensen zelf er achteraan!! Wat een OH is die Snoeks toch...:rolleyes:

Ja die Snoeks heeft wel vaker opmerkingen die kant nog wal raken. Wat dat betreft kun je beter Jack v Gelder op de radio hebben:).
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=b0U3flo0_Cs&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
 
He Brasileiro, zijn er daar nog televisie`s het raam uitgegooid na de wedstrijd, zoals de commentator hier had voorspeld?:grijns:

Mijn voorspelling voor vanavond: 3-1 voor Nederland.


Grtz

Wou nog bijna zeggen dat je dat wel heel secuur hebt voorspeld, totdat net die 3-2 viel...:biertje:
 
Back
Top