wijziging in EHBK airspace

oeps, overgezien: gaat in per 4 april

Lekker handig. Grote wijziging plannen met als ingangsdatum dezelfde datum als waarop de nieuwe VFR-kaart uitkomt, en dan vervolgens die VFR-kaart een maandje uitstellen. Dan moet er weer in het informele cicruit gecommuniceerd worden...
 
Het zal wel aan mij liggen maar dit kaartje vond ik in het AIP (aic), ik moet echt me best doen om er iets van te snappen. Raar hè, dat er straks weer luchtruim schendingen plaats vinden.
 
Het is angstaanjagend om te zien hoe men in een proffesionele sector zo dom met de zaken omspringen. En als het dan misloopt, dan weet men het "uitvoerende oorgaan" de pegels uit de zak te kloppen onder het motto "veiligheid bovenal".
 
Het is angstaanjagend om te zien hoe men in een proffesionele sector zo dom met de zaken omspringen.

Het verbaasd me dat je er de kreet professionele sector aanhangt. Volgens mij is iedere vergelijking met professioneel totaal misplaatst.

Er wordt keer op keer door deze overheid bewezen dat ze niks begrijpen of willen begrijpen wat een goede manier is van het beschikbaar stellen en delen van informatie die van belang is voor de luchtvaart.
Dit ondanks diverse aanbevelingen die al vanaf 2005 hierover gedaan zijn.

Iedereen die van de officier van justitie een schikkingsvoorstel krijgt voor een luchtruimschending adviseer ik om de zaak voor te laten komen en onder meer dit soort klunsig gedrag van onze overheid als bewijsmateriaal aan te voeren dat ook onze overheid een grote rol speelt in het ontstaan van deze incidenten.
 
Het zal wel aan mij liggen maar dit kaartje vond ik in het AIP (aic), ik moet echt me best doen om er iets van te snappen. Raar hè, dat er straks weer luchtruim schendingen plaats vinden.

Wat is er mis met het kaartje? Ik vind het wel duidelijk en vrij 'recht toe recht aan'.
 
Back
Top