What do pilots do when they're bored?

Vanuit m'n luie stoel in de huiskamer ..... :D

Heli_1.jpg


heli_2.jpg


heli_3.jpg


heli_4.jpg


heli_5.jpg


:grijns:
 
wat kijk jij voor een lame tekenfilms :D :D :D

Wel ideaal zon helicopter. kan je zo je biertje uit de keuken aan laten vliegen :grijns:
 
wat kijk jij voor een lame tekenfilms

GBOF niet, GBOF's zaadje van 8 wel :D :D :D

Best wel lastig om met zo'n mini electro heli (AUW 334 gram) schadevrij door de huiskamer te vliegen :)

Ondertussen vlieg ik al enkele uren (schadevrij) zonder trainingskruis :D :D

kan je zo je biertje uit de keuken aan laten vliegen

Als het borstel motortje versleten is, komt er een krachtigere borsteloze in (meer power/hefvermogen).

Biertjes invliegen (swing load) komt dan binnen 't bereik :D :D :D
 
Maar schadevrij vliegen lukt niet echt

De enige schade doe ik sinds aankoop (11/3/'06) tot nu toe (16 vlieguren / huiskamer) heb gehad is een heel klein (1 gram) rotorblad puntje eraf.

De eerste vlieguren (met trainingskruis): heli ligt maken (Throttle Up), compenseren voor torq, reflexen op 1-5 cm hoogte oefenen (altijd te laat) en probeer (zonder gezwabber) dan maar eens stand still in grondeffect te hoveren ;)

Niet simpel, gaandeweg ging het steeds beter/stabieler.

De ruimte die ik hiervoor heb is net geen 3 bij 3 meter :eek:

Zo net ff tot 1 cm onder het plafond geweest :D :D :D
 
Je hebt ook van die vliegtuigjes die eigenlijk niet kapot zijn te krijgen. Weet niet waar je ze kan halen maar ik heb er veel over gehoord, dat moet ook erg lache zijn.

zulke helicopers kun je bij ons in de groothandel halen in oostenrijk. Miss is het wat voor de boring standby dagen thuis :D (mijn plafond is bijna 4 m hoog dus dat moet wel lukken :D )
 
Ik heb m'n setje gekocht bij Homeflyer (B).

Ready to Fly & ingevlogen, 3 Lipo's 7.4V 1250 HP, lader, trainingskruis en degelijke computer zender.

Û 525,00.
 
nu zonder je trainings kruis

5 (vlieg)uren terug eraf gehaald.

Zonder vliegt trouwens een stuk stabieler :D :D :D

Om echt lekker te side hoveren enz. wordt mijn beschikbare (low level) ruimte (3 x 3) nu iets te beperkt :(

Als het vanavond windstil is, buiten vliegen :D
 
Yo Viper, welke groothandel is dat? En waar zitten die?

Saaie standby dagen heb ik genoeg, en een veld ter grote van 2 voetbalvelden voor mijn deur ook :grijns:
 
Back
Top