werk in amerika met JAA?

rickuitputh

New member
Ik volg momenteel mijn opleiding tot verkeersvlieger bij stella aviation academy, ik vroeg mij af of er in amerika ook banen zijn te vinden, waar je terecht kan met een JAA atpl. bestaat die mogelijkheid?
 
Last edited:
Te lang niet meer in Europa geweest Jetcap ? :)

Rick, hieronder je eerste airlaw les (openboek vragen)
--------------------------

school: STELLA's 500 A YEAR TOP GUN PILOTS SCHOOL
class: FRESHMAN AIRLAW 101
location: Teuge, Netherlands (somewhere in Europe)
paper due on: April, 1st.
professor: Art H.

Maak de volgende zinnen af. Gebruik de volgende woorden:

JAA, Amerika, FAA, recht, cabotage, Nederland, KLS, DELTA

Om in ......... te mogen vliegen op PH kisten heb ik een ... brevet nodig. Tevens wil een Europese maatschappij zien dat ik het ..... heb om in Nederland te mogen werken.

Om in ....... te mogen vliegen op N kisten heb ik een ... brevet nodig. Tevens wil een Amerikaanse maatschappij zien dat ik het ..... heb om in Amerika te mogen werken.

Het is een Amerikaanse maatschappij niet toegestaan om binnen Nederland passagiers te vervoeren van 1 punt naar een ander punt binnen NL.

Tevens is het in Amerika niet toegestaan voor een Nederlandse maatschappij om van punt A naar B binnen Amerika vluchten uit te voeren met een PH kist. Doet men dit wel spreken we van ........

Bovenstaande gaat niet op als ik op de ... heb gezeten te Eelde. Is dit het geval kan ik gelijk bij ..... aan de slag met 180 uur total time.
 
Last edited:
Op mijn cluppie in NL hadden we hier een uitdrukking voor:


(Met een opgeheven wenkbrauw)....KAAAANS LOOOOOOS :haha::haha::haha:

Ik mag toch ook niet met mijn FAA papiertje in Europa land vliegen?


Even serious, had je nog een andere vraag? :passed:
 
:blabla::blabla::blabla:


......:rolleyes:

[YOUTUBE]http://youtube.com/watch?v=jLa4BikYWtc&feature=related[/YOUTUBE]
 
Last edited:
Back
Top