Welke sector!?!?!? HELP

Djan, naar voorbeeld van vele andere wannabe's, vul je "geen" of "nvt" in. Net zoals dash8pilot al zegt. Je profiel pas je dus zsm aan. Jokken geeft geen pas.

:eek:fftopic:
Laat ik hier even Djan verdedigen, en zeggen dat dat toch wel verwarrend is. Als je "niets" of "geen" kan invullen, wat heeft het dan voor zin om dat veld verplicht te maken bij registratie? Dat kan de verkeerde indruk geven dat dit forum enkel gericht is op mensen die hier reeds *echt* iets kunnen invullen. En als je dan toch echt wil registreren om iets te vragen, dan is het maar een kleine stap om een rooskleurige toekomstsituatie in te vullen :radar:

*sluipt weg*
 
Ik zit hier een complete thread volledig offtopic te helpen, maar deze kan ik toch niet laten liggen. Er staat bij de verplichte velden als toelichting, dat als je geen brevet e.d. hebt, dat je dan "geen" kunt invullen. Hoe simpel kan ik het maken? Net als dat ik op zeker drie pagina's heb staan dat je níet je echte naam moet gebruiken. Dus gebruik niet je echte naam. Voor het geval je het niet gelezen hebt, gebruik NIET je echte naam. En wat gebeurt er dagelijks? Juist.

Als registreren op Airwork de eerste selectiefase was om piloot te worden, dan sneuvelde hier al een aardig percentage.
 
Als registreren op Airwork de eerste selectiefase was om piloot te worden, dan sneuvelde hier al een aardig percentage.

Ik begrijp dus dat als ik mij ga aanmelden voor de eerste selectiefase dat ik beter niet mijn echte naam kan gebruiken?;)



@Djan, Weet je nu eigenlijk al welke sector je gaat kiezen? Heb je al gebeld?
 
Last edited:
Back
Top