weet iemand een goede financiele advocaat?

Sorry, kon het niet laten:
De tweede is wel wat duur:
 

Attachments

  • advocaat.jpg
    advocaat.jpg
    6 KB · Views: 0
  • advocaat2.jpg
    advocaat2.jpg
    6.4 KB · Views: 0
Metrodriver,

Het nieuws uit Nederland is kennelijk nog niet in de united states doorgedrongen... Hier is 12 oktober de bank van Dirk Scheringa (DSB) omgevallen en velen kunnen nu niet meer bij hun geld en/of zijn het definitief kwijt. Is hier echt very hot news
 
Het is zo treurig. Veel banken verkochten producten die beter waren voor hen dan voor de klant en die blijven buiten schot en krijgen zelfs hulp van redder in de nood Bos. Ik ben er van overtuigd dat ze DSB bewust kapot hebben gemaakt.

Onze vriend Bos stelt dat het de schuld is van Scheringa zelf en daarom geen recht heeft op hulp van de overheid. Bij andere banken was het de schuld van de kredietcrisis zo stelde hij. Alsof dat niet te maken had met inhaligheid en het bundelen van hypotheken met een hoog risico (sub prime)! Wat een leugenaar. En zijn kornuit Zalm die nu bij de ABN zat wist niets van DSB's praktijken?!

Mijn financiele tip : Koop nooit een product dat je niet snapt! :biertje:
 
Dirk Scheringa, was dat niet een of andere crimineel? Inderdaad is dit nieuws niet doorgedrongen tot de VS. We hebben hier al genoeg problemen met banken die omvallen en door andere banken worden overgenomen (wat met de bank waar ik zaken mee doe gebeurde) of door de overheid worden overgenomen.

Geen DSB geval in mijn geval
 
Back
Top