Weer een mooie Google Video, Part II

Status
Not open for further replies.
Gelul of niet.....

Gelul of niet.....

Toch heeft iemand de moeite genomen om al die brieven, opmerkingen en info, hoe waar dan ook, in een pakketje van een uurtje plus te proppen.
Natuurlijk rammelt er aan deze versie ook wel het één en ander, maar je bent in ieder geval op de hoogte van alle conspiracytheorieëen vwb 9/11. En het klinkt in ieder geval wat beter onderbouwt dan de contrails-theorie, maw ze hebben beter hun best gedaan.

Weet iemand al ondertussen wat er met JFK gebeurt is? ;)
 
En de kadavers van de Aliens van Roswell liggen toch in Groom Lake, a.k.a. Area 51? ;)

Maar nu eerst ff wat Chemtrails trekken.
 
Last edited:
Alle theoriën die je hoort/ziet beginnen bij een uitgangspunt, de mensen die O'Zo graag een conspiracy zien zullen dat ongetwijfeld kunnen "bewijzen", zo ook kan de US overheid genoeg bewijs vinden voor hun theorie.
Loose change komt met een hoop voorbeelden over kisten die crachen, allemaal bij lage snelheid. Ergens in dit topic staat een filmpje van een F-4 die met hoge snelheid een betonnen muur invliegt, resultaat: "Atomized"
Dat er het eea niet klopt op 9/11,... helemaal mee eens, maar sinds wanneer verteld de US overheid (of welke overheid dan ook) de volledige waarheid.
 
Oke back on topic

[youtube]http://youtube.com/watch?v=VhUugWO-_AA&search=waterskie[/youtube]
 
Benieuwd hoeveel piloten straks denken, hé dat kan ik ook (met mijn tri-gear landingsgestel). Mooi werk, zeker met zijn vieren tegelijk.
 
Viper1983 said:
dat is wel vet lache! wie o wie gaat er nu met zn 320 proberen ? :D

Ik denk niet dat mijn baas het op prijs stelt, als ik in bad ga en zijn 737 meeneem :grijns:
 
capt. Kebab said:
Benieuwd hoeveel piloten straks denken, hé dat kan ik ook (met mijn tri-gear landingsgestel). Mooi werk, zeker met zijn vieren tegelijk.

Vergeet niet je banden goed op te pompen!
 
Dat was een lekkere video.
Alleen jammer dat er niet zo veel zijn die zo goed geminteerd zijn.
 
Duitsers :D en de 340-600! Misschien een beetje langweilig, maar toch wel leuk ;)
[youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=Ts9nkKixWCE&mode=related&search=[/youtube]
Kusss M.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top